مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/05/01 06:52:39
کد خبر: 1900

پیام تشکر خانواده زنده یاد دکتر حافظی به مناسبت چهلمین روز از درگذشت رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

خانواده محترم دکتر حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به پاس همراهی خیرین در برگزای مراسم بزرگداشت دکتر حافظی پیام تشکری صادر کردند متن پیام در پی می آید.


با سپاس به درگاه خداوند متعال ، لازم است مراتب قدردانی و قدرشناسی خود را به پاس حضور همدلانه و صمیمانه همکاران ، دوستان و مجموعه محترم خیرین و مدیران ارشد ، در مراسم تشییع و خاک سپاری زنده یاد محمد رضا حافظی ابراز نماییم .ابتدا از پیام تسلیت رهبر فرزانه انقلاب که ما را مورد تفقد قرار دادند صمیمانه تشکر می نماییم . همچنین از روسای محترم قوا ، معاون اول محترم رئیس جمهور ، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، وزرای محترم آموزش و پرورش ، وزاری امور خارجه ، وزرای ادوار و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، روحانیت معزز و مکرم و شخصیت های علمی دانشگاهی و فرهنگی ، خیرین محترم مدرسه ساز ، مدیران محترم آموزش و پرورش و آحاد مردم شریف میهن عزیز اسلامی برای حضور در مراسم تشحیح ، تدفین ، یاد بود و چهلم مرحوم حافظی نهایت تشکر و امتنان را ابراز می نماییم .

از تمام عزیزانی که در ایام کسالت مرحوم حافظی در کنارمان بوده و در همه حال جویای احوال ایشان بودند صمیمانه تشکر می نماییم .حضور پر شور دوستداران فرهنگ و ادب در مراسم اقامه نماز برپیکر آن عزیز و تشییع تا بهشت زهرا (س) بیانگر عشق و علاقه شما خوبان به خدمت گذران نظام تعلیم و تربیت بوده و کاهش آلام اعضای خانواده از غم هجران آن عزیز سفر کرده را موجب شد. در پایان از وزارت آموزش و پرورش ، سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز به جهت همکاری دقیق در برگزاری مراسم نهایت قدردانی را داشته و امید است در مراسم شادی و سرور فرصت جبران تلاشهای شما عزیزان را داشته باشیم .

خانواده زنده یاد محمد رضا حافظی


اشتراک گذاری