مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/31 20:52:28
کد خبر: 1898

چهارمین جلسه هیئت مدیره استان خراسان رضوی برگزارشد.

چهارمین جلسه هیئت مدیره استان خراسان رضوی باحضور ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در محل مجمع تشکیل گردید .


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه  ساز کشور؛چهارمین جلسه هیئت مدیره خراسان رضوی با حضودکتر قفلی ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در محل مجمع این استان تشکیل شد.

در ابتدا غلامعلی رأفتی رئیس مجمع خیرین استان با عرض تبریک دهه کرامت گزارش یک ماهه مجمع را به عرض هیئت مدیره رسانیدو باذکر یادی از شادروان دکتر حافظی ،انتصاب دکتر ناصر قفلی را به عنوان رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تبریک عرض نمودند .

در ادامه دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهار داشتند که با توجه به فوت مرحوم دکتر حافظی هیچ گونه خللی در کار جامعه بوجود نیامده و ادامه کار جامعه مانند قبل با محوریت مدیر عامل ادامه خواهد داشت  و خواستار راه اندازی هر چه سریعتر استخر کودکان استثنایی و مدرسه اوتیسم شدند .

جاسم حسین پور مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در این جلسه گفتند در سال گذشته 843 کلاس درس با هماهنگی خیرین محترم و اعتبارات دولتی در سطح استان در مهر ماه افتتاح و به بهره برداری رساندیم که رتبه برتر کشور را گرفتیم و علی رغم محدودیت ها و مشکلات مالی در سال تحصیلی پیش رو انشاء الله شاهد افتتاح بیش از یک هزار کلاس درس با مشارکت خیرین در سطح استان در ابتدای مهر 1398 خواهیم بود .

در این جلسه در خصوص اولین افتتاح استخر ویژه کودکان استثنایی آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شده مقرر گردید که با کمک خیرین و آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی استان در شهریور ماه مورد بهره قرار گیرد .

رأفتی در مورد تعطیلی بعضی از مدارس روستائی سطح استان بدلیل هم جواری با مدارس تخریبی قدیمی خشت و گلی و انجام امور ثبتی املاک اهدایی خیرین و هم چنین بحث انشعابات مدارس آماده شده . مطالبی را بیان داشت که حسین شادکام معاونت هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان موضوع را پی گیری خواهند نمود  .


اشتراک گذاری