مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/25 20:05:28
کد خبر: 1891

آئین تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز در بهارستان برگزار گردید

آئین تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز با حضور مسئولین شهرستانی در شهرستان بهارستان برگزار شد.


آئین تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز بخش بوستان با حضور مجتبی خانجانی فرماندار بهارستان، حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط‌کریم، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تهران، عباس شوندی شهردار نسیم شهر، دهیاران و جمعی از اعضای شورای اسلامی در شهرستان بهارستان برگزار گردید.

گفتنی است که این مراسم با همت اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ بهارستان صورت گرفت و در طول آن، ۲۰ تن از خیرین و فعالان این حوزه توسط مسئولین شهرستانی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند .

بنابر این گزارش، در حاشیه آئین تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز بخش بوستان، مراسم کلنگ زنی هنرستان دخترانه در محدوده سعید آباد نسیم شهر، با حضور خیرین و مسئولین شهرستان بهارستان برگزار شد.

درپایان این مراسم مقرر گردید تا احداث یک باب مدرسه ۲۰ کلاسه از سوی آقای ضربی، یک باب مدرسه ۱۵ کلاسه از سوی آقای کوهپایه‌ای و یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه توسط آقای عیدی از خیرین مدرسه‌ساز بخش بوستان در دستور کار قرار گیرد .

خیرین بهارستانی در راستای رفع کمبودها و محدودیت‌های شهرستان بهارستان تاکنون از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند و با این حال بسیاری از آن‌ها در بین مردم همچنان گمنام می باشند و مسئولین شهرستانی نیز در این راستا علاوه‌بر تقدیر از خیرین، همکاری خوبی نیز با آن‌ها داشته‌اند.


اشتراک گذاری