مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/22 20:08:35
کد خبر: 1889

مشارکت ایرانسل در نوسازی مدارس مناطق سیل زده

با امضای تفاهم نامه ای بین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مجمع خیرین مدرسه ساز و شرکت ایرانسل، این شرکت در بازسازی مدارس مناطق سیل زده مشارکت می کند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛بیش از چهار ماه از سیلی که نوروز امسال در استان های گلستان، لرستان، خوزستان جاری شد می گذرد. مدارس و خانه های این استان ها هنوز وضعیت مساعدی ندارند و همچنان با مشکلات عمده ای مواجه هستند.
ظهر امروز شنبه نشست امضای تفاهم نامه احداث و بازسازی مدارس در مناطق سیل زده با حضور مدیرکل های نوسازی مدارس استان های خوزستان، لرستان، گلستان و خبرنگاران در شرکت ایرانسل برگزار شد.
در این برنامه، مدیرعامل ایرانسل با اشاره به تاریخچه این شرکت گفت: ایرانسل در راستای توسعه خدماتش بخشی با عنوان مسئولیت اجتماعی دارد که تلاش می کند فاصله خودش را مردم کمک کرده و در حد توانش همراه آنها باشد، در زمان سیل اولویت نخست ما حفظ ارتباط بود و در این زمینه به یک رکورد هفت ساعته رسیدیم که در زمان سیل خوزستان ارتباطات به شکل ۱۰۰ درصد وصل بود.
بیژن عباسی افزود: انگیزه ما از ابتدا این بود که در کنار آموزش و پرورش قرار بگیریم چرا که توسعه کشور نیازمند انسان های توسعه یافته است، محور توسعه افراد نیز سیستم آموزشی است به همین دلیل تصمیم گرفتیم در راه بازسازی و تأسیس مدارس همراه باشیم.
وی تصریح کرد: تصمیم داریم این مدارس از نظر تجهیزات و تکنولوژی از دیگر مدارس کمی متفاوت باشد، پروژه ای نیز در سیستان و بلوچستان با عنوان استعدادهای درخشان داریم و ۱۴ مدرسه در چابهار را به کامیپوتر و اینترنت رایگان مجهز کردیم، اکنون توسط یک تشکل مردم نهاد (NGO) معلمانی از تهران به آنها درس می دهند.
عباسی خاطرنشان کرد: علاوه بر تأسیس و بازسازی مدارس در هر استان، ۵ مدرسه را در راستای طرح مدارس درخشان ایرانسل، به این امکانات تجهیز خواهیم کرد.


اشتراک گذاری