مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/21 21:04:29
کد خبر: 1886

ساخت 110 مدرسه خیرساز در نقاط محروم کشور

مدیرعامل بنیاد خیریه برین از تصمیم این بنیاد برای ساخت 110 مدرسه در نقاط محروم کشور خبر داد.


حسین جمشیدیان در آیین افتتاح مدرسه 6 کلاسه فردوس رین در روستای مرزی دلزی از توابع بخش کوهسار سلماس گفت: این روستا با توجه به عدم  دارا بودن مدرسه متوسطه و کوچ اهالی و بازمانده تحصیل، نیاز مبرم به احداث مدرسه داشت و با تلاش و پیگیری اهالی و مسئولین این منطقه، طی مراسمی کلنگ احداث مدرسه 6 کلاسه دوره متوسطه اول و دوم به همت بنیاد برین و خیرین مدرسه ساز بر زمین زده شد . 

جمشیدیان بیان کرد: متاسفانه بسیاری از روستاها و شهرهای کوچک کشور در مناطق محروم هستند که امکاناتی برای تحصیل کودکان و نوجوانان ندارند و در بسیاری از روستاها محروم مدرسه‌ای امن وجود ندارد اگر هم مدرسه‌ای باشد . 

مدیرعامل بنیاد خیریه برین  ادامه داد: همت بنیاد برین بر این است که 110 مدرسه در مناطق محروم کشور احداث نماید که تاکنون موفق به اتمام و بهره برداری از 18 مدرسه شده ایم و امیدواریم با ادامه این روند شاهد ارائه خدمتی هرچند کوچک برای کودکان و دانش آموزان مناطق محروم کشور توسط این بنیاد خیریه باشیم. 

وی با بیان اینکه کودکان در روستاهای دورافتاده و محروم به علت فقر باید هم پای خانواده‌ی خود کار کنند تا کمک خرجی باشند برای زندگی کردن، خاطرنشان کرد: هدف اصل. خیری. برین  این است با کمک خیرین مدرسه  ساز شرایط و بستری را فراهم کند تا فرزندان این مرز و بوم در مناطق محروم هم بتوانند به حق طبیعی خود یعنی تحصیل بپردازند.

 

منبع: ایسنا


اشتراک گذاری