مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/19 20:27:55
کد خبر: 1882

مديرعامل جامعه خيرين مدرسه ساز كشور:

احداث مدرسه اتيسم در هر استان براي دانش آموزان با نيازهاي ويژه، اولويت است

مديرعامل جامعه خيرين مدرسه ساز كشور در نشست هيئت رييسه كارگروه خيرين مدرسه ساز مدارس استثنايي كشور گفت:احداث يك مدرسه اتيسم و يك سالن ورزشي در هر استان براي دانش آموزان با نيازهاي ويژه در اولويت است.


جلسه هیات رئیسه کارگروه خیرین مدرسه ساز مدارس استثنایی کشور با هدف تعیین راهکارهای اجرایی به منظور دستیابی به اهداف پیش بینی شده، در محل دفتر معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تشکیل شد.

در اين جلسه سید محمد رضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور جمع آوری اطلاعات در خصوص نیاز دانش آموزان استثنایی به فضای آموزشی در سطح کشور و رسیدگی به آنها با اولویت مناطق سیل زده و استان های غیر برخوردار و کمتر برخوردار را مهم دانست و گفت: احداث یک باب مرکز آموزشی طیف اتیسم و احداث یک باب سالن وزشی در استان هایی که فاقد آن می باشند از اولويت ها است كه در اين جلسه هم مصوب شد.

وی با تاكيد بر تهیه بانک اطلاعات از خیرین مدرسه ساز که تاکنون برای کودکان با نیازهای ویژه مدرسه ساخته اند گفت: لازم است مشخصات پروژه ها به طور كامل ثبت و جمع آموري شده و پیگیری هاي ويژه در خصوص نقشه های استاندارد، بروز و مناسب برای گروه های متفاوت کودکان با نیازهای ویژه صورت گيرد.

مديرعامل جامعه خيرين مدرسه ساز كشور بهره گیری از ظرفیت نهادها و موسسات علاقمند به انجام امور خیر، تهیه خبر و اطلاع رسانی از فعالیت های کارگروه و نیز امور مربوط به پروژه های خیر ساز ادارات آموزش و پرورش استثنایی در سراسر کشور  را از ديگر موراد مهمي برشمرد كه در اين جلسه كارگروه مصوب شد.

در اين جلسه دكتر مجيد قدمي معاون وزير و رييس سازمان آموزش و پرورش استثنايي نيز دقايقي را سخنراني كرده و از زحمات خيرين مدرسه ساز تشكر كرد.


اشتراک گذاری