مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/18 20:48:36
کد خبر: 1881

اغاز عملیات ساخت 3 مدرسه در منطقه 5 پایتخت

آیین کلنگ زنی احداث 3 مدرسه درمنطقه 5 با حضور شهردارمنطقه ، رئیس آموزش و پرورش تهران و جمعی از مدیران و خیرین مدرسه ساز انجام شد.


با توجه به جمعیت منطقه، اهمیت آموزش و لزوم ایجاد فضاهای آموزشی بیشتر، کلنگ سه پروژه در آموزشگاه شکوه مقربی خیابان طوقانی محله شهرزیبا با حضور فریدون حیدری شهردار منطقه ، خیرین مدرسه ساز و جمعی از مدیران زده شد.

این مراسم  با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار و کلنگ ساخت سه پروژه شهید آقایان، پروژه خیرساز مسعود پیام و پروژه خیرساز مرحوم حسین خرسندنیا به زمین زده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با گرامیداشت یاد محمدرضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ایران گفت: ما برای حل مشکل فضای آموزشی شهر تهران نیازمند عزم ملی بوده و آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد، بلکه نمایندگان و حتی دولت باید به دنبال چاره ای باشند.

فولادوند با قدردانی از زحمات خیرین مدرسه ساز در منطقه 5 تهران گفت: خوشبختانه در ده ماه گذشته توجه خیرین به شهر تهران زیاد شده است و میزان تعهدی که شهر تهران توانست جذب کند بسیار افزایش پیدا کرده است که این مهم با کمک و همکاری دفاتر نمایندگی خیرین در شهر تهران و اداره کل نوسازی اجرایی شده است.

در حاشیه این مراسم فریدون حیدری شهردار منطقه 5 ، وجود خیرین مدرسه ساز را برای حل مشکلات فضای آموزشی ارزشمند دانست.

براساس این خبر ، در شهر تهران کمیته ای تحت عنوان کمیته معین تاسیس شده است که خیرین می توانند هنگام عملیاتی کردن نیت خیرشان به آنجا مراجعه کنند. در این کمیته کارگروه های حقوقی، مالی و حتی روابط عمومی حضور دارند تا مشکلات پیش روی خیرین را مرتفع کنند.


اشتراک گذاری