مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/18 18:41:06
کد خبر: 1878

فولادوند در آیین بازسازی مدرسه استثنایی باغچه بان:

کمبود 12 هزار کلاس درس در شهر تهران

فولادوندبا تشکر از خانواده جولایی خیر نیک اندیش در جهت کمک به بازسازی مدرسه باغچه بان افزود: در این موقعیت حساس و ویژه آموزش و پرورش شهر تهران که با کمبود فضاهای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی روبروست، همراهی و کمک خیرین قابل قدردانی است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور: با حضور دكتر مجيد قدمی معاون وزير و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران؛ ماجدی مدیر آموزش و پرورش منطقه سه، شهناز کریمی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی تهران و خیرین مدرسه ساز مراسم تخریب و بازسازی و کلنگ زنی مدرسه استثنایی باغچه بان برگزار شد.

فولادوند در این مراسم با گرامی داشت یاد مرحوم حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اظهارداشت: مرحوم حافظی تا آخرین روزهای عمر شریف و با برکت خود به فکر مدرسه سازی و تامین فضای آموزشی برای آینده سازان ایران اسلامی بود.

وی با تشکر از خانواده جولایی خیر نیک اندیش در جهت کمک به بازسازی مدرسه باغچه بان افزود: در این موقعیت حساس و ویژه آموزش و پرورش شهر تهران که با کمبود فضاهای آموزشی و تراکم بالای دانش آموزی روبروست، همراهی و کمک خیرین قابل قدردانی و سپاسگزاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران میانگین تراکم دانش آموزی در شهر تهران را ۳۴ نفر برشمرد و گفت: این در حالی است که میانگین تراکم دانش آموزی در سطح کشور ۲۴ نفر است و با کمبود حدود ۱۲ هزار کلاس درس در شهر تهران روبرو هستیم تا بتوانیم بخشی از این تراکم را کاهش دهیم.

وی با اشاره به تحصیل ۵۵۵۰ دانش آموز با نیازهای ویژه در شهر تهران؛ ابراز امیدواری نمود با فعالیت دفاتر خیرین در مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش شهر تهران شاهد افرایش فضا و امکانات آموزشی به ویژه برای دانش آموزان استثایی باشیم.


اشتراک گذاری