مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/16 07:54:34
کد خبر: 1872

به همت خیر مدرسه ساز رامین صدیقی انجام می شود؛

ساخت اولین "مدرسه سبز خیرساز"درمهاباد/ آمادگی خیرمهابادی برای "نگهداری دائم" این مدرسه

اولین "مدرسه سبز خیرساز" شش ماهه دوم امسال در شهرستان مهاباد در استان آذربایجان غربی به بهره برداری می رسد.


به گزارش روابط عمومی حامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، دومین نشست صمیمی با خیرین مدرسه ساز با حضور رکوعی معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت‌های مردمی ومحمدرضا قربانی مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور و رامین صدیقی خیر مدرسه ساز صبح امروز در دفتر مشارکت های مردمی این سازمان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دراین دیدار معاون پشتیبانی، توسعه مدیریت و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور از طرح نظرات ارزشمند خیرین مدرسه ساز ابراز خرسندی کرد و گفت: اینکه خیرین ما دغدغه هایی دارند و به وضوح و صراحت نظرات خود را دراین دیدارها مطرح می کنند برای ما یک فرصت است. محمد رکوعی گفت: برای ما رسیدگی به دغدغه های خیرین حائر اهمیت است و حتما مجموعه همکاران ما در سازمان  واستان پیگیر پیشنهادات شما خیرین محترم خواهند بود تا این نظرات به نحو احسن اجرایی شود.
درادامه محمدرضا قربانی، مدیر کل مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس به پروژه خیری در شهر مهاباد که به همت رامین صدیقی خیر مدرسه  مهابادی در حال ساخت است اشاره کرد و گفت: این پروژه خیری ، اولین مدرسه سبز خیرسازاست که با تعهدی بالغ بر7 میلیارد تومان طی شش ماهه دوم امسال به بهره برداری  خواهد رسید. وی وجود خیرین برای توسعه نظام آموزشی کشور را یک فرصت کم نظیر دانست و گفت: در دیدارهای هفتگی با خیرین تلاش داریم تا ازدیدگاه های آنان برای حرکت پرشتاب تر خیرین مدرسه ساز بهره مند شویم.  
رامین صدیقی خیر مدرسه ساز و سازنده این پروژه گفت: این پروژه حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اقدامات لازم برای فراهم آوردن محیطی با نشاط برای دانش آموزان در آن پیش بینی شده است. 
وی در ادامه به علاقمندی خود به اینکه دانش آموزان در یک محیط با نشاط و مفرح درس بخوانند اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه این مدرسه یک مدرسه سبز است و ویژگی های خاصی از جمله موتورخانه هوشمند، پنل خورشیدی و جایگاهی برای آموزش کشاورزی به دانش آموزان دارد نیازمند توجه و نگهداری بیشتری است و من  به عنوان خیر این مدرسه علاقمند هستم که نگهداری این مدرسه را مادام العمر برعهده بگیرم. 
طرح "دیدار هفتگی با خیرین مدرسه ساز" در دفتر مشار کت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور برنامه ریزی و اجرا می شود.تکریم واستفاده از دیدگاه و نظرات خیرین از جمله اهداف این دیدارهای مستمر هفتگی است.
فاطمه ناگهی
 
 

اشتراک گذاری