مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/04 20:44:01
کد خبر: 1861

برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای و استانی خیرین مدرسه‌ساز یک فرصت است

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر افزایش تعاملات برای جذب خیرین، برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای و استانی را یک فرصت ارزشمند دانست.


به  گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛محمدرضا قربانی در نشست کارگروه خیرین مدرسه‌ساز اظهار کرد: کارگروه مشارکت‌های مردمی با حضور معاونان مشارکت‌های مردمی استان‌های کشور چند هدف عمده را دنبال کرد.

وی با اشاره به اخذ نظرات از معاونان مشارکت‌های مردمی استان‌ها گفت: در حوزه مشارکت‌های مردمی مسائلی از جمله حرکت مبتنی بر برنامه‌های دقیق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مورد توجه قرار گرفت.

قربانی بیان کرد: مأموریت اصلی ما جذب خیرین حقیقی و حقوقی مدرسه‌ساز است و در این جلسه به اتفاق نظر رسیدیم تا برنامه دقیق سالیانه و حتی پنج ساله داشته باشیم که البته برنامه‌های بلندمدت هم مورد توجه است. همچنین متناسب با این اقدام معاونت‌ مشارکت‌ها هم برنامه داشته باشند و هم افزا عمل کنند.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور تصریح کرد: از آموزش نباید غافل باشیم، در حوزه خیرین مدرسه‌ساز با افزایش تعداد نهادهای مرتبط مواجه هستیم بنابراین استفاده از روش‌های دقیق‌تر ضرورت دارد.

قربانی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و انگیزشی سالیانه گفت: در حوزه خیرین مدرسه‌ساز تعامل حداکثری معاونان با مجامع استانی مد نظر است و برافزایش تعاملات به اتفاق نظر رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه ما و آموزش و پرورش دو بال مشارکت خیرین هستیم، بیان کرد: ارتباط ادارات آموزش و پرورش با خیرین باید افزایش یابد بر همین اساس نیازمند ایجاد کارگروه مشترک هستیم که روابط عمومی‌ها و مدیران مجامع استانی با حضور در این کارگروه، ارتباطات خود را افزایش دهند.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور بر برگزاری جشنواره‌های استانی و مدرسه‌ای به عنوان یک فرصت، تأکید کرد و گفت: ظرفیت اجتماعی به وجود آمده را باید قدر بدانیم. در این راستا پیشنهاد شد شورای راهبردی مشارکت‌های مردمی ایجاد شود.

قربانی بیان کرد: در زمینه مستند کردن زندگینامه و عملکرد خیرین هم باید توجه شود چراکه خیرین تجربیات انباشته شده‌ای هستتد که در حوزه زندگینامه‌نویسی آنها باید جدی‌تر عمل کنیم.

وی بیان کرد: واحدهای مشارکت‌ مردمی باید چابک شوند و قوی‌تر عمل کنند، وقتی هدفگذاری راهبردی داریم باید متناسب با اهداف، امکانات انسانی و تجهیزات عمل کنیم.


اشتراک گذاری