مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/04/02 07:23:54
کد خبر: 1850

بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز در هرمزگان آغاز شد

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان روز شنبه با رویکرد افزایش ایمنی مدارس و با مشارکت خیران مدرسه ساز در سالن همایش شرکت گاز این استان آغاز به کار کرد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در این همایش ۳۰۰ خیر مدرسه ساز به همراه استاندار هرمزگان، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان به عنوان سخنران حضور دارند.
در جشنواره بیست و یکم، خیران مدرسه ساز ۶۲۶ میلیارد ریال در قالب ۴۳۳ کلاس درس و ۸۹ فضای آموزشی با زیربنای ۴۰ هزار و ۱۰۲ متر مربع متقبل شدند.
همچنین در سال گذشته نیز خیران ۶۳ فضای آموزشی در قالب ۲۲۰ کلاس درس، با زیربنای ۱۰ هزار و ۲۶۰ متر مربع با هزینه مشارکتی ۳۱۷ میلیارد ریال احداث و تحویل آموزش وپرورش دادند.
در این آیین همچنین از طرح مشارکت صنایع و مدرسه سازی رونمایی می شود و از استاندار هرمزگان در خصوص کمک به رفع نمودن محرومیت فضای آموزشی رونمایی می شود.
پخش کلیپ زنده یاد حافظی رئیس جامعه خیران مدرسه ساز کشور، پخش کلیپ جشنواره، میزگرد خبری، سرود دانش آموزی و قرائت سپاس نامه توسط یکی از دانش آموزان و در نمایشگاهی از دستادورهای نوسازی مدارس و خیران از دیگر بخش های این برنامه است.
در بخش جنبی این همایش نیز نمایشگاهی از دستاوردهای نوسازی مدارس هرمزگان و خیران استان به نمایش گذاشته شده است.


اشتراک گذاری