مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/03/23 01:51:06
کد خبر: 1817

در پی درگذشت رئیس مجمع خیرین مدرسه سازکشور؛

پیام تسلیت نماینده ولی‌ فقیه و استاندار لرستان

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی و خادمی درگذشت خیر لرستانی، محمدرضا حافظی را تسلیت گفتند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، در پیام مشترک نماینده و لی فقیه و استاندار لرستان است: خبر ناگوار درگذشت چهره ماندگار و فرهنگ دوستِ عرصه نیکوکاری و فرهنگ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور جناب آقای دکتر محمدرضا حافظی موجب تأثر و تألم فراوان شد.
دکتر حافظی از فرزندان فرهیخته و نام‌آورِ کهن دیار لرستان؛ انسانی وارسته و نیک سرشت بودند که سالیان درازی از عمر خویش را صرف خدمت به فرهنگ این مرز و بوم و اقدامات خیر و خداپسندانه نموده و از این رهگذر منشاء خدمات ارزشمند فراوانی در گوشه و کنار ایران زمین شدند که هر کدام مصداق بارز باقیات صالحات می باشند.
مرحوم محمدرضا حافظی با تلاشی ستودنی برای تشکیل و تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و با بذل بی دریغ مال خود تا آخرین لحظات عمر گرانبها را به همراه دیگر خیرین و نیکوکاران پاک سرشت در خدمت دستگاه تعلیم و تربیت بود و به ساخت مدارس بی شماری در اقصی نقاط کشور همت گمارد.
اینجانبان این ضایعه اندوهناک و غمبار را به عموم مردم و به جامعه خیرین و نیکوکاران کشور به ویژه خیرین مدرسه ساز، خادمان فرهنگ این مرز و بوم و همچنین مردم شریف لرستان و خانواده آقای حافظی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح عالی این مرد بزرگ علو درجات را مسئلت می‌نماییم.


اشتراک گذاری