مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/03/22 09:40:18
کد خبر: 1811

پیام مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز برای دکتر حافظی

محمدرضا جعفری مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برای درگذشت دکتر حافظی پیام تسلیت صادر نمودند.


انالله و انا الیه راجعون

حافظی عزیز پس از عمری تلاش شبانه روزی و بی وقفه در امور خیر به ویژه در عرصه مدرسه سازی از میان ما رفت و به دیار باقی شتافت .

این مرد خدوم بیش از بیست سال مدیریت در جامعه خیرین مدرسه ساز و حضور پر ثمر در این تشکل مردمی با گسترش فرهنگ باقیات و الصالحات در سطح جامعه و وسخنرانیهای پرشور در محافل و مجامع و بیان مشکلات و معضلات فضاهای آموزشی و پرورشی، با یاری مردم نیکوکار در اقصی نقاط میهن اسلامی مدارس بسیاری ساخته و زمینه تعلیم و تربیت نونهالان و دانش آموزان عزیز این مرز و بوم رافراهم ساخت . 

آن شادروان با همه وجود و با عشق بسیار با کهولت سن، ولی با روحیه جوان و با نشاط در مراسم افتتاحیه ها و کلنگ زنی مدارس خیرین حضور می یافت و خیرین ارجمند مدرسه ساز را تشویق و ترغیب می نمود. قطعا مدارس مختلفی که توسط خود ایشان احداث گردیده و یا بانی خیر آنها بوده ،ذخیره آخرت ایشان خواهد شد، اجرش با پروردگار متعال باد و غفران الهی را برای آن عزیز سفر کرده آرزو می کنیم .                         

بدینوسیله اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجامع خیرین استانها و شهرستانها ضمن تسلیت به خانواده محترم ایشان و به خیرین مدرسه ساز ، متعهد می شوند که راه ایشان را استمرار بخشیده و از هر کوششی در این مسیر دریغ نورزند .

  

                                                                                        محمدرضا جعفری

                                                                                            مدیرعامل جامعه خیرین

 


اشتراک گذاری