مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/03/22 08:42:30
کد خبر: 1807

پیام تسلیت مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار لرستان در پی درگذشت دکتر محمدرضا حافظی

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان در پیام مشترکی درگذشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور را تسلیت گفتند.


نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان در پیام مشترکی درگذشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

خبر ناگوار و اندوهبار درگذشت چهره ماندگار و فرهنگ دوستِ عرصه نیکوکاری و فرهنگ، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور جناب آقای دکتر محمدرضا حافظی موجب تاءثر و تاءلم فراوان گردید.

دکتر حافظی از فرزندان فرهیخته و نام‌آورِ کهن دیار لرستان؛ انسانی وارسته و نیک سرشت بودند که سالیان درازی از عمر خویش را صرف خدمت به فرهنگ این مرز و بوم و اقدامات خیر و خداپسندانه نموده و از این رهگذر منشاء خدمات ارزشمند فراوانی در گوشه و کنار ایران زمین شدند که هر کدام مصداق بارز باقیات صالحات می باشند.

مرحوم محمدرضا حافظی با تلاشی ستودنی برای تشکیل و تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و با بذل بی دریغ مال خود تا آخرین لحظات عمر گرانبها را بهمراه  دیگرخیرین و نیکوکاران پاک سرشت در خدمت دستگاه تعلیم و تربیت بود  وبه ساخت مدارس بی شماری در اقصی نقاط کشور همت گمارد.

اینجانبان این ضایعه اندوهناک و غمبار را به عموم مردم و به جامعه خیرین و نیکوکاران کشور به ویژه خیرین مدرسه ساز، خادمان فرهنگ این مرز و بوم همچنین مردم شریف لرستان و خانواده آقای حافظی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح عالی این مرد بزرگ علو درجات را مسئلت می‌نماییم.

سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان


اشتراک گذاری