مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/03/08 08:03:16
کد خبر: 1779

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی:

احداث ۷۰۰ پروژه مدرسه سازی در سه دهه فعالیت مجمع خیرین

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی از احداث ۷۰۰ پروژه مدرسه سازی در سه دهه فعالیت مجمع در استان مرکزی خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، علی فخاری،رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی در مراسم بهره برداری از خوابگاه دانش آموزی دخترانه ۵۰ نفره برکت در روستای قاسم آباد اراک که با حضور جمعی از مسولان و خیرین برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور و مشارکت خیرین مدرسه ساز در این امر گفت: استان مرکزی ۷۰۰ پروژه مدرسه سازی را در سه دهه زحمت خیرین مدرسه ساز رقم زده است که ۲۷ پروژه مدرسه توسط بنیاد برکت احداث شده است .

علی فخاری افزود: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان و نیازمندان نیست و چه خوب که انسان ها در راستای دستگیری از نیازمندان و محرومین گام های اساسی بردارند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان مرکزی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با مدرسه سازی بیان کرد: دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند و نیاز است که امروز در فضای آموزشی مناسب و در خور شانی آموزش ببینند.

وی ادامه داد: بنیاد برکت با تمام توان خود در جای جای میهن اسلامی در ابعاد مختلف از هیچ کوششی فروگزار نبوده است و ما همه روز شاهد این توفیقات در مناطق محروم کشور بوده و هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

فخاری ادامه داد: امروز ما شاهد این هستیم که در کنار این مدرسه ۶ کلاسه، یک خوابگاه ۵۰ نفره بر اساس نیاز منطقه در روستای قاسم آباد احداث شد که جای خوشحالی و تقدیر از خیرین دارد.

گفتنی است خوابگاه دانش آموزی دخترانه روستای قاسم آّباد، با زیر بنای ۲۹۰ متر مربع‌ و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال با مشارکت خانواده شهید نادر نجاری، بنیاد برکت و منابع دولتی به بهره برداری رسید.

منبع : باشگاه خبرنگاران

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری