مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/02/30 08:06:43
کد خبر: 1769

به همت خیّر مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور؛

ساخت یک مجتمع آموزشی ۵۰ کلاسه در شیراز آغاز شد

به همت خیّر مدرسه‌ساز «محمدعلی فرد سرهنگی» که مقیم خارج از کشور است، عملیات اجرایی ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی خیّرساز جنوب کشور در ناحیه یک شیراز آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛عملیات اجرائی ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی خیّرساز جنوب کشور به همت خیر نیکوکار مقیم خارج از کشور «محمدعلی فرد سرهنگی» و با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس، فرماندار شیراز و برخی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس در این مراسم با اشاره به نقش موثر خیرین در توسعه فضاهای آموزشی کشور گفت: مدرسه‌سازی به عنوان بهترین کارهای خیر در میان همه امورخیر ارزشمند تر است، چرا که تربیت نسل آینده در گرو توسعه فضاهای آموزشی است.

سرفراز موصلی افزود: نمازخواندن، قرآن خواندن و عبادت در مدرسه آموخته می شود و اینکه جناب سرهنگی تشخیص دادند که باید شهروند معتقد در مدرسه تربیت شود، مایه مباهات و شایسته قدردانی است.

وی افزود: این مجتمع آموزشی در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع، با ظرفیت 50 کلاس درس و با پیش بینی اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان احداث می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس یادآور شد: این مجتمع آموزشی که در شهرک فرهنگیان شیراز در ناحیه یک واقع است، در قالب معیارها و استاندارد‌های مدرسه سبز و با معماری متفاوت و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر ساخته خواهد شد.

محمد علی فرد سرهنگی بانی خیّر احداث این مجتمع آموزشی نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از توفیق الهی برای ساخت این پروژه گفت: از پروردگار بزرگ و متعال به خاطر اعطای فرصت انجام این کار خیر سپاسگزارم و تمام تلاش خود را برای رشد و تعالی فرزندان این مرزو بوم به کار می‌گیرم.

 


اشتراک گذاری