مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/04 12:00:01
کد خبر: 176

در چهارمین روز هفته نکوداشت خیرین مدرسه ساز انجام شد؛

دانش آموزان مدرسه دکتر حافظی در منطقه 10 تهران از رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز تقدیر کردند

صبح امروز چهارشنبه 4 اسفندماه با حضور محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، صافی مشاور وزیر آموزش و پرورش، نعمت بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، رضایی رئیس آموزش و پرورش منطقه 10 و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز ،دانش آموزان با برگزاری جشنواره ای از دکتر حافظی خیر مدرسه خود، تقدیر و تشکر کردند.


به گزارش روابط  عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، در این مراسم محمدرضا حافظی رئیس جامه خیرین مدرسه ساز کشور، تجلیل از خیریندر مدارس احداثیشان را یکی از موفق ترین فعالیت های جامعه خیرین خواند و گفت: زمانی بود که خیرین با مدارس خود قهر بودند اما امروز دانش آموزان باشور و اشتیاق از خیر خود بااین جشنواره ها قدردانی می کنند و این بزرگترین اقدام در تجلیل از خیرین  است. وی همچنین گفت: در مدارسی که خیرین می سازند بزرگترین افراد رشد می کنند چه بسا از همین افراد دختری را می شناسم که دز یک مدرسه خیرساز در کشور درس می خواند و توانست داروی یک بیماری لاعلاج را کشف کند. اینها اثرات کار خیر انسان های نیک اندیش است.

نعمت بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران نیز در این مراسم خیرین را نور الهی خواند و گفت: امروز که در مدرسه دکتر حافظی هستیم ایشان در 82 سالگی با عشق به کار خود ادامه می دهند و تمام زندگیشان کمک به همنوع و رشد علم بچه های کشور بوده است و حالا داش آموزان مدرسه از زحمات ایشان با برگزاری این جشنواره ها قدردانی می کنند.

 گفتنی است در این مراسم دانش آموزان با اجرای دکلمه، شعر، دلنوشته وسوگند نامه دروصف دکتر حافظی  ازفعالیت های پدر مدرسه سازی و رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور تقدیر و تشکر کردند.

 


اشتراک گذاری