مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/02/18 08:11:14
کد خبر: 1754

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

افتتاح دبستان ۳ کلاسه خیّرساز روستای گورچوئیه چترود

دبستان ۳ کلاسه شهداء روستای گورچوئیه با حضور مسئولان استانی و نماینده مردم کرمان در مجلس به بهره‌برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ دبستان 3 کلاسه شهداء روستای گورچوئیه بخش چترود شهرستان کرمان با حضور رجائی مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، محمد جعفری رئیس آموزش و پرورش بخش چترود و جمعی از خیّرین افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

در این مراسم رجایی گفت: در این پروژه 30 درصد اعتبارات ازسوی خیّرین  و 70 درصد دیگر از محل اعتبارات تخریب و بازسازی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب 3 کلاس درس ،242 مترمربع زیربنای آموزشی احداث و تحویل آموزش و پرورش استان کرمان شد.

وی اظهار داشت: دانش‌آموزان این روستا به دلیل فرسودگی و ناایمن بودن ساختمان مدرسه برای تحصیل به شهر چترود می‌رفتند که با تخریب و بازسازی این فضای آموزشی و با کمک خیّرین نیکوکار دانش‌آموزان روستا می‌توانند در روستای خودشان بدون دغدغه و نگرانی در ساختمان جدید مدرسه ادامه تحصیل دهند.

در ادامه رئیس آموزش و پرورش چترود ضمن قدردانی از همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان تصریح کرد: از زمانی که پروژه توسط پیمانکار اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان از خیّرین تحویل گرفته شد در کمترین زمان ممکن روند ساخت آغاز و با نظارت ناظرین این اداره کل پروژه به بهترین شکل ممکن تکمیل و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

منتشر کننده : نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری