مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/02/13 11:10:40
کد خبر: 1743

مقام معظم رهبری در دیدار با فرهنگیان کشور:

خیرین جریانی مهم در کشور هستند و کمک‌های آنان ارزشمند و قابل تقدیر است

رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار عمومی با فرهنگیان کشور گفتند: دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده، تا زمان تعمیر و بازسازی مدارسشان که با کمک‌های قابل تقدیر خیرین مدرسه‌ساز، دولت و مردم انجام خواهد شد؛ نباید از تحصیل باز بمانند.


به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور،رهبر معظم انقلاب صبح امروز با حضور در حسینیه امام‌خمینی (ره) با مقام معظم رهبری دیدار کردند.

این دیدار هرساله در هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور مسئولان کشوری از قبیل وزیر آموزش و پرورش و مدیران حوزه ستادی و استانی برگزار می‌شود؛ در دیدار امسال هم این شرایط وجود داشت همچنین اعضای حوزه ستادی و کارکنان سازمان نوسازی مدارس در این دیدار حضور پیدا کردند.

مقام معظم رهبری، خیّرین را جریانی مهم در کشور دانستند و همچنین به کمک‌های ارزشمند و قابل تقدیرخیّرین مدرسه‌ساز اشاره کردند. 

رهبر معظم انقلاب در این دیدار به اهمیت بخش‌های مختلف آموزش و پرورش اشاره نمودند و امسال هم مباحثی چون توجه به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده با کمک خیّرین مدرسه‌ساز و دولت، معاونت پرورشی، مدارس استعدادهای درخشان، نشاط و سرزندگی در محیط‌های دانش‌آموزی و غیره مورد توجه ایشان قرار گرفت.ایشان درباره دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده نیز گفتند: این دانش‌آموزان حتی تا هنگامی که مدارس آنها با همت دولت، مردم و کمک‌های قابل تقدیر خیّرین مدرسه‌ساز تعمیر و ساخته شود نباید از درس و تحصیل عقب بمانند.

حضرت آیت اله خامنه‌ای فعالیت هزاران محقق، متفکر و دانشمند عمدتاً جوان و غالباً متدیّن در کشور را یادآوری کردند و افزودند: این نخبگان عزیز با هویت «ایرانیِ سربلند» و هویت دینی و اسلامی مشغول تحقیق و نوآوری و ابتکار و پیشرفت علمی هستند که این حرکت نشاط انگیز باید همچنان با قدرت ادامه داشته باشد


اشتراک گذاری