مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/02/12 13:40:08
کد خبر: 1735

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در غرفه خیرین مدرسه ساز ؛

کمک به مدارس سیل زده وظیفه همگانی است

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بازدید از غرفه خیرین مدرسه ساز در نمایشگاه کتاب تهران در زمینه کمک به مردم سیل زده برای مدرسه سازی گفت: سیل یک بلای طبیعی و غیرقابل پیش بینی است و همه نیروها اعم از دولت، نهاد ها و سازمان و مردم باید برای کمک به همنوعان خود بشتابند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، سردار رحیمی ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمین ایران زمین گفت:  طبیعتا،در کار مدرسه سازی  با توجه به جایگاه آموزش و پرورش و جایگاه فرهنگ در جمهوری اسلامی و توجه به این موضوع که فرهنگ زیر ساخت جامعه است با فرهنگ سازی در مسیر درست، می توانیم کشورمان را متحول کنیم و اثربخشی و کارآمدی را بالا ببریم . برای رسیدن به این هدف، باید در کشور زیرساخت ها را درست کنیم آماده کردن بناها، اماکن برای تحصیل علم و دانش دانش آموزان یکی از مسائل مهم در این زمینه  است.

وی با اشاره به نیاز فضاهای آموزشی گفت: همه ما می دانیم که حجم مدارس کشور با میزان دانش آموزان هماهنگی نداردو بخشی از مدارس کشور فرسوده است و دولت هم علی رغم تلاش خود، با محدودیت هایی روبه رو است . پس در این زمان لازم است مردم پای کار بیایند و به ویژه برای کسانی که نیت الهی دارند بهترین خیرات و مبرات مدرسه سازی است. به همین دلیل نهاد خیرین مدرسه ساز از جایگاه بسیاری برخوردار است.

سردار رحیمی در زمینه کمک به مدارس تخریب شده در استان های سیل زده گفت: بر خود واجب می دانم از همه ارگان ها و نهادها و تمامی   مردم درخواست کنم به این استان های سیل زده که استان های بسیار محرومی هم هستند ، کمک کنند و انشالله برای این دانش آموزان که ناخواسته زندگی خود را از دست دادند، مدرسه و سرپناهی برای تحصیل آنها فراهم کنند.

 

 



اشتراک گذاری