مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/02/11 11:31:00
کد خبر: 1732

حاج رضایی کارشناس فوتبال در بازدید از غرفه خیرین در نمایشگاه کتاب؛

هنرمندان می توانند مردم را به عزم ملی دعوت کنند

امیر حاج رضایی کارشناس مفسر منتقد و مربی اسبق فوتبال با حضور در غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشوردر نمایشگاه کتاب گفت: هنرمندان می توانند مردم را به عزم ملی دعوت کنند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، امیر حاج رضایی کارشناس و مربی اسبق تیم ملی فوتبال با حضور در غرفه جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در هشتمین روز نمایشگاه  کتاب گفت: متاسفانه در حادثه سیل صدها مرکز آموزشی ویران شد و برای مرمت و بازسازی آن  تا آغاز سال تحصیلی جدید زمانی باقی نمانده و دولت به تنهایی نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه  فوتبال در بسیاری از مسایل پیش رو بوده و برای ساختن فضاهای آموزشی نیازمند عزم ملی هستیم  اظهار داشت : خوشبختانه چهره های سرشناس فوتبال با حضور درمناطق سیل زده هرکدام به سهم خود کمکهای زیادی کردند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: تعامل با فدراسیون فوتبال می توانیم  مسابقات خیریه جهت کمک به هموطنان سیل زده برگزارکرده  وقدم های محکمی در جهت  ساخت مراکز آموزشی در این مناطق برداریم .

حاج رضایی تصریح کرد: هنرمندان می توانند بخشی از درآمد حاصل از فروش فیلم های خود و یا با برگزاری کنسرت هایی درآمد ان را ساخت و بازسازی مناطق سیل زده اختصاص دهند و مردم را به عزم ملی دعوت کنند.

وی از مردمی که تمکن مالی دارند خواست تا در مقابل جامعه احساس مسولیت کرده  و در این امر خداپسندانه شرکت نمایند و برکت را وارد  زندگی خود کنند چراکه این فرزندان ، آینده این مرزو بوم را می سازند.


اشتراک گذاری