مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/02/06 11:24:48
کد خبر: 1709

مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس درحاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

توسعه فرهنگ مدرسه سازی روند ساخت مدارس را شتاب می بخشد

مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور می گوید:با توسعه فرهنگ مدرسه سازی شاهد شتاب گرفتن روند ساخت مدارس با مشارکت خیرین و توجه بیشتر دولت به فضاهای آموزشی خواهیم بود.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور محمد رضا قربانی مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور که در محل غرفه سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور حضور داشت،گفت:حضور سازمان نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز در بخش مناسبی از نمایشگاه کتاب تهران بیانگر آن است که این سازمان بر حوزه فرهنگ مدرسه سازی توجه ویژه دارد.
مدیرکل مشارکت مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور،پیوستگی فعالیت خیرین مدرسه ساز در عرصه فرهنگ را یک ویژگی منحصر به فرد دانست و گفت:اگر فرهنگ مدرسه سازی را توسعه دهیم ظرفیت های بیشتری از حوزه خیرین فعال خواهد شد و شاهد شکوفایی فعالیت خیرین در ساخت مدارس خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ نیازمند تعامل هدفمند با گروه های مرجع فرهنگی است تاکید کرد:حضور در نمایشگاه کتاب تهران می تواند جامعه خیرین مدرسه ساز را با گروهای مرجع و چهر ه های تاثیر گذار این عرصه از جمله نویسندگان و پژوهشگران فرهنگی کشور مرتبط نماید و این  موضوع ثمرات ارزشمندی را در پی خواهد داشت.
قربانی در تبیین دستاوردهای فعالیت فرهنگی  در بحث خیرین گفت:نزدیک شدن نویسندگان و موسسات حوزه نشر و کتاب موجب افزایش تولید محتوای فاخر در موضوع خیرین از جمله نگارش تاریخ شفاهی فعالیت خیرین ،انتشار زندگینامه خیرین و موارد مشابه آن خواهد شد.
مدیرکل مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در ارزیابی حضور خیرین در نمایشگاه سی و دوم کتاب تهران یادآورشد:استقبال مردم و نویسندگان از غرفه خیرین بسیار مناسب است و این مهم بیانگر آن است که حرف خیرین برای مردم و افکار عمومی جذاب و شنیدنی است.
وی گفت:تعامل این روزهای مدیران خیرین با مردم نشان می دهد که هنوز اطلاعات کافی از عملکرد خیرین به مردم داده نشده است و ضرورت  رسانی بیشتر و دقیق تر در این حوزه احساس می شود.
نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری