مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/02/05 08:06:43
کد خبر: 1705

حضور هنرمندان در غرفه خیرین مدرسه ساز؛

رضا بنفسه خواه و بهزاد خداویسی از غرفه خیرین مدرسه ساز بازدید کردند

رضا بنفشه خواه و بهزاد خداویسی هنرمندان محبوب سینمای کشورمان از غرفه خیرین مدرسه ساز در نمایشگاه بین المللی بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، این دو هنرمند محبوب و مردمی کشورمان، دیروز با حضور در غرفه خیرین مدرسه ساز ، فعالیت مدرسه سازی را یکی از  وظیفه  اصلی هنرمندان و مردم خوب کشورمان عنوان کردند.

بنابراین گزارش، بهزاد خداویسی بازیگر و کارگردان سینما، با بیان اینکه ساختن مدرسه توسط خیرین یکی از بزرگ ترین کارها است گفت: ساخت مدرسه خصوصا با اتفاقات اخیر مانند سیل، بسیار واجب است زیرا بچه هایی که در سیل، خانه هایشان را از دست دادند اگر مدرسه هم نداشته باشند ، سرنوشتشان بسیار تغییر خواهد کرد وهم اکنون واجب است هنرمندان و مردم دست به دست هم بدهند و گام بزرگی در این جهت بردارند.

وی با بیان اینکه، خیرین در سال 97 ، 5000 کلاس درس در کشور احداث کرده اند گفت: در سال گذشته خیرین پا به پای دولت در ساخت مدارس مشارکت کردند که این موضوع واقعا قابل تقدیر و سپاسگذاری است و امیدواریم صدای خیرین در سال 98 هم به گوش افراد زیادی برسد و بتواند این نهاد معتبر بودجه های بسیاری را برای ساخت مدرسه برای بچه های استان محروم جذب کند.

رضا بنفشه خواه هنرمند پیشکوست کشورمان هم با حضور در غرفه خیرین، نقش هنرمندان را در توسعه فرهنگ مدرسه سازی بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: انچه مسلم است هنرمندان سخنگوهای جتمعه هستند و با توجه به این موهبت شهرت، حرف هایشان در مردم اثر گذار است و افراد ثروتمند به اعتبار هنرمندان در این کار خیر مشارکت می کنند و ین موضوع تشویقی برای متمکنین جامعه خواهد بود.

 

در پایان این دو هنرمند محبوب کشورمان، ضمن بازدید و آشنایی با فعالیت های مدرسه ساز، در دفتر خیرین یادبودی برای دانش آموزان مناطق محروم نوشتند. 



اشتراک گذاری