مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/01/28 20:34:32
کد خبر: 1695

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به دیدار خیرین مدرسه‌ساز ملی رفت

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور تبریک سال نو و قدردانی از همراهی و مشارکت‌های خیرین مدرسه‌ساز ملی در توسعه فضاهای آموزشی ، به دیدار آنان رفته و در نشستی صمیمی با آنان گفتگو کرد.


دکتر مهراله رخشانی‌مهر به همراه جمعی از مدیران ستادی سازمان و مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز به منظور تبریک سال نو و قدردانی از همراهی و مشارکت‌های خیرین مدرسه‌ساز در توسعه فضاهای آموزشی به دیدار آنان رفته و در نشستی صمیمی با آنان گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دکتر عباس مصلی‌نژاد، حاج اکبر ابراهیمی، حاج‌رضا ریسمانچی، دکتر علیرضا منصوری، ابوالقاسم پرداختی، مهندس محمود تقی زاده خانم فرنو و خانم عرب از جمله خیرینی بودند که دکتر رخشانی مهر به دیدار آنان رفت. همچنین عیادت از دکتر محمدرضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور که در بستر بیماری است؛ از دیگر دیدارهای رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بود.

دکتر رخشانی مهر در این دیدارها ضمن ابراز مراتب قدردانی و سپاس خود از بزرگان عرصه مدرسه‌سازی، خدمت در حوزه تعلیم و تربیت را یکی از خدمات پرافتخار دانست و گفت: خدمت و فعالیت برای تعالی نظام تعلیم و تربیت و فراهم نمودن زمینه تحصیل و رشد آینده‌سازان میهن اسلامی از پر افتخارترین کارهایی است که خیرین نیک اندیش مدرسه‌ساز به آن می‌پردازند.

وی با بیان اینکه هر قدمی که در این راستا برداشته می‌شود، یک گام کشور را برای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه نزدیکتر می کند، افزود: قطعاً بدون همراهی و مشارکت ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز توسعه فضاهای آموزشی در اقصی نقاط کشور فراهم نبود و دولت به تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی حجم بالای نیاز در حوزه عمرانی آموزش و پرورش باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خیرین مدرسه‌ساز، استفاده از توان فکری و احساس مسئولیت خیرین در مواجه با حوادث و بلایای طبیعی را یکی از رویکردهای سازمان نوسازی مدارس کشور نام برد و گفت: خیرین برای ما یک سرمایه ارزشمندند و هر چه بتوانیم از این سرمایه بهتر استفاده کنیم، روند توسعه کشور بهتر و سریع تر انجام خواهد شد.

بر پایه این گزارش؛ خیرین در این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از فعالیت در زمینه مدرسه‌سازی، آمادگی خود را برای مشارکت در بازسازی مدارس مناطق سیل‌زده کشور، اعلام کرده و نوید ساخت مدارس جدید در مناطق نیازمند و محروم کشور را دادند.


اشتراک گذاری