مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/02 08:37:27
کد خبر: 169

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

دومین نشست هماهنگی مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران برای برگزاری جشنواره های مدرسه ای برگزار شد

دومین نشست هماهنگی مدیران مناطق 19 گانه آموزش و پرورش شهرتهران روز گذشته اول اسفندماه با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، اعضای هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز در محل اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران، در این نشست که به منظور بررسی عملکرد  مناطق تهران در برگزاری "جشنواره های مدرسه ای " برگزار شد، محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  نقش مدیران مناطق و مدارس را در برگزاری "جشنواره های تکریم خیرین" بسیار مهم ارزیابی نمود و تاکید کرد: تهران با برگزاری جشنواره های موفق می تواند الگویی برای کل کشور باشد. علیرضا کمرئی در این نشست با اشاره به اقدمات انجام شده افزود: با همت و برنامه ریزی مدیران مناطق، از اول تا 10 اسفند شاهد جشنواره هایی مناسب در مدارس تهران به منظور تجلیل از خیرین خواهیم بود. 

اجرایی شدن دستورالمل تشکیل نمایندگی های مجمع در مناطق تهران مصوب سال 1389، بررسی اختصاص یک نیروی رابط در تمام مناطق تهران برای حوزه فعالیت نمایندگی ها و برگزاری هرچه باشکوه تر جشنواره های مدرسه ای از مصوبات این نشست بود. 

دومین دوره جشنواره های مدرسه ای از ول تا دهم اسفندماه در مدارس خیرساز و دولتی شهر تهران برگزار خواهد شد. 


اشتراک گذاری