مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/01/23 20:11:51
کد خبر: 1689

بازدید ریس سازمان نوسازی مدارس کشور و مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز ازمناطق سیل زده لرستان .

ریس سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز وجمعی ازخیرین ازمناطق سیل زده لرستان بازدیدکردند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ریس سازمان نوسازی مدارس کشور به همراه مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز وجمعی ازخیرین ازمناطق سیل زده لرستان بازدیدکردند.
 

مهراله رخشانی‌مهر طی سفر خود به لرستان، در جلسه‌ای با حضورچگنی مدیرکل نوسازی مدارس استان و سایر مسئولان نوسازی مدارس استان به بررسی شرایط مدارس سیل‌زده پرداخت.

رخشانی‌مهر با تشکر از زحمات این مجموعه و شنیدن نظرات و پیشنهادات کارکنان اظهار کرد: سازمان نوسازی مدارس از لحاظ اجرایی، سلامت و صداقت اداری، سابقه ای درخشان دارد و  یکی از راهکارهای سازمان را برای هر چه بهتر مدیریت کردن فعالیت‌های عمرانی، استفاده از ظرفیت مشاوران عنوان کرد.

وی با اشاره به بروز سیل در مناطق مختلف استان و بازدید از این مناطق به همراه خیرین مدرسه سازگفت: همه تلاش ما و خیرین، مدیریت و ایجاد فضای مطلوب آموزشی برای دانش آموزان است به همین منظور در اولین گام با انتقال کانکس به مناطق نیازمند و پس از آن با ساخت مدارس، تلاش می کنیم سرپناهی امن برای آنها مهیا کنیم .

استفاده از ظرفیت خیرین دربازسازی مدارس آسیب‌دیده

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از اعزام اردوهای جهادی شامل اکیپ های تخصصی مهندسان ناظر ابنیه و تاسیسات سازمان نوسازی مدارس و ادارات کل استان‌ها برای تسریع در بهبود شرایط دشوار مدارس سیل‌زده خبر داد و  اظهار کرد: این کار جهادی به صورت خود جوش از سوی پایگاه مقاومت بسیج و همه کارکنان نوسازی مدارس صورت گرفته است و این اکیپ‌ها با تقسیم کار، تمام مناطق سیل‌زده استان لرستان را پوشش خواهند داد.

در این جلسه مدیر کل نوسازی مدارس لرستان هم گزارش مبسوطی در خصوص وضعیت پروژه‌های در حال ساخت، نیازمندی‌ها  اعتبارات و  وضعیت نیروهای شاغل در این اداره کل ارائه داد.


اشتراک گذاری