مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/01/21 18:53:47
کد خبر: 1687

استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه آموزش و پرورش

فرماندار سربیشه گفت: باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه مباحث نوین آموزش و پرورش استفاده کنیم.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، فلاحی فرماندار سربیشه  گفت: بحث خیرین و خیر رسانی در متون دین مبین اسلام آورده شده است و جز فرهنگ ما ایرانیان محسوب می شود و باید در راستای توسعه این فرهنگ با ارزش تلاش کنیم.

وی افزود: کار خیرین مدرسه ساز می تواند کمک کار نظام حکومتی ما در دین مبین اسلام باشد و از آن و امور خیر می توانیم در بخش های مورد نیاز نظام استفاده کنیم.

فلاحی  ادامه داد: کار خیرین مدرسه ساز این است که به تاسیس مدارس جدید و نوسازی و تجهیز مدارس قدیمی کمک می کنند و در جامعه ما فعالیت خیرین مدرسه ساز به عنوان یک کار بنیادین تلقی می شود.

فرماندار سربیشه با اشاره به اینکه  امروز با کمک خیرین مدرسه ساز در امر مدرسه سازی در کشور به جایگاهی  بالایی رسیدیم  ادامه داد: البته هنوز در بسیاری از شهرها از جمله بیرجند که جمعیت آن به علت مهاجرت روستاییان در حال افزایش است نیاز فیزیکی به ساخت مدارس احساس می شود.

وی با بیان اینکه اکنون باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه مباحث نوین آموزش و پرورش استفاده کنیم، افزود: به جای پرداختن به کمیت ها باید به سمت ارتقای کیفیت مدارس حرکت کنیم و در راستای بحث کیفیت سازی به موضوعاتی همچون ارتقای سطح علمی دانش آموزان، آزمایشگاه های مدارس، کارگاه های تخصصی مدارس و غیره بپردازیم.

فلاحی در پایان در خصوص برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس گفت: برگزاری این جشنواره می تواند با ظرفیت سازی بهتر و بالاتر سبب جذب خیرین دیگر به سمت موضوع مهم مدرسه سازی شود و برگزاری این جشنواره از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری