مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/12/21 09:05:01
کد خبر: 1678

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری هشت جشنواره مدرسه ای در استان

حسین محمدی مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: در بیست و یکمین دوره جشنواره های خیرین مدرسه ساز ، استان مرکزی تا به حال در 8 مدرسه جشنواره تجلیل از خیرین را برگزار کرده است.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، محمدی با اشاره به مدارس خیرساز استان گفت: حدود 583 مدرسه خیری در این استان وجود دارد که در سال 97 از این تعداد، 20 مدرسه جشنواره برگزار کرده بودند و امسال با توجه به ابلاغ وزارت آموزش و پرورش، تأکید  بیشتر بر برگزاری جشنواره ها در درون مدارس است.

وی ادامه داد: در جشنواره استانی سال گذشته، 17 میلیارد و 700 میلیون تومان تعهد شده است که از این رقم، 75 درصد آن محقق شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: رویکرد جشنواره های مدرسه ای امسال ، ایمن سازی مدارس است و امید است با مشارکت خیرین  نیازهای استان برطرف شود.

محمدی با اشاره به پروژه های نیمه تمام استان گفت: در سال 97، 75 پروژه نا تمام خیری در استان بوده است که از این تعداد، 30 پروژه به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: اصلی ترین نیازهای استان از لحاظ فضاهای آموزشی ساخت نمازخانه، سالن ورزشی و کارگاه و تجهیزات است که امیدواریم با مشارکت خیرین دیگر کمبودی در این زمینه نداشته باشیم.

غزاله دیبایی 


اشتراک گذاری