مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/12/18 10:16:22
کد خبر: 1669

آغاز عملیات ساخت مدرسه عشایری خیر ساز مرحوم زنده یاد سید مهدی موجانی

عملیات ساخت مدرسه عشایری روستاهای قشلاق قلعه نو و حاجی آباد با حضور نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران و مشاور عالی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درروستای حاجی اباد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،عملیات ساخت مدرسه عشایری روستاهای قشلاق قلعه نو و حاجی آباد با حضورقمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، موجانی رییس مجمع خیرین مدرسه سازشهرستان های استان تهران و شریعتی مشاور عالی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور درروستای حاجی اباد برگزار شد.
 
دراین مراسم قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشرفتهای علمی کشورمان در چند دهه اخیر اظهار داشت : امروز جمهوری اسلامی ایران در برخی علوم جزو ده کشور برتر دنیا قرار دارد که این عظمت ناشی از تلاش دانش اموزان دیروز این سرزمین است.
 
وی با تاکید بر اینکه دانش اموزان نیز می توانید دانشمندان فردای کشورمان ایران باشید ، تصریح کرد: در حقیقت سرمایه اصلی کشور دانش اموزان هستند که می توانید زمینه بالندگی را در کشور فراهم نمایید.
 
در ادامه سید هادی موجانی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران با اشاره به اینکه مجمع خیرین مدرسه ساز تهران در سال ۷۴ با هشت عضو آغاز به کارکرد، گفت: بعد از گذشت ۲۳ سال اکنون چیری بالغ بر پانصد مجمع خیرین مدرسه ساز در کشور در حال فعالیت می باشند که این رونق قطعا یک موهبت الهی است.
 
وی با اشاره به اینکه امسال تصمیم گرفته ام ۱۵ مدرسه در روستاهای شهرستان های استان تهران با همکاری اداره کل نوسازی استان تهران به بهره برداری برسانیم ، تاکید کرد: خدمت به مردم یک لطف و توفیق بزرگ الهی است و خداوندرا شاکرم که این توفیق خدمت به مردم را به ما عنایت کرده است.
 
موجانی با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰ درصد مدارس کشور خیرساز می باشد ،یادآور شد: سال گذشته هفتاد مدرسه در شهرستان های استان تهران به همت خیرین ساخته شد که رتبه اول مدرسه سازی در کشور را این استان به خود اختصاص داد.
 
گفتنی است : در این مراسم سلسپور مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، مجید پیروزان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران، بخشدار و دهیاران منطقه نیزحضور داشتند.

اشتراک گذاری