مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/11/23 11:28:57
کد خبر: 1628

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از جدیدترین طرح این نهاد مردمی خبر داد؛

تکریم خیرین در 20 هزار مدرسه خیرساز کشور / تأکید بر نقش مدیران آموزش و پرورش در برگزاری موفق «جشنواره‌های مدرسه‌ای»

دکتر محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای در 20 هزار مدرسه خیرساز از اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور خبر داد.


به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز با اشاره به اینکه تعداد مدارس خیرساز یک ظرفیت ارزشمند برای توسعه فرهنگ نیک اندیشی در بین لایه های مختلف اجتماعی به شمار می‌آید. گفت : فرهنگ کار خیر باید از دوران کودکی در وجود آحاد جامعه نهادینه شود و مدرسه کانون اصلی این تحول فرهنگی است و به همین دلیل امسال با برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌‌ای در نظر داریم تا ارزش مدرسه‌سازی را در کل جامعه اشاعه دهیم.

دکتر محمدرضا حافظی گفت: در آغاز دهه سوم فعالیت جامعه خیرین مدرسه ساز، خیرین را با مدارس و دانش آموزان پیوند خواهیم داد و این پیوستگی می تواند یک نهضت بزرگ و فراگیر فرهنگی را در سطح کشور توسعه دهد و بدون تردید این اتفاق بزرگ می تواند دستاوردهای پرشماری برای نظام تعلیم و تربیت داشته باشد.

محمدرضا حافظی با اشاره به اینکه حدود 3 میلیون‌ دانش‌آموز در مدارس خیرساز کشور مشغول به تحصیل هستند افزود: وقتی خیر به مدرسه‌ای که خود ساخته است دعوت شود و مراسم تکریم از او در مدرسه اهدایی خود انجام شود این بهترین نوع قدردانی است که حلاوت و شیرینی آن وجود خیرین را لبریز از رضایت و شادمانی می‌نماید. رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز جشنواره‌‌های مدرسه‌ای را یک فرصت ایده آل برای پیوند خیرین و آینده‌ سازان کشورمان دانست و نقش مدیران آموزش و پرورش را در برگزاری موفق این جشنواره‌ها بسیار مهم ارزیابی کرد.

 

گفتنی است نخستین دوره جشنواره های مدرسه ای در مدارس خیرساز کشور با هدف تکریم از نیکوکاران مدرسه ساز از اسفندماه سال جاری در 20 هزار مدرسه خیرساز کشور برگزار خواهد شد.

 


اشتراک گذاری