مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/11/15 20:45:27
کد خبر: 1618

در چهل سالگی انقلاب، با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور؛

۱۰۷ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی در خوزستان به بهره برداری رسید

در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۰۷ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی با حضور رئیس جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور در خوزستان به بهره‌برداری رسید.


به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، همزمان با افتتاح رسمی آموزشگاه 15 کلاسه قلم‌چی در خوزستان که با حضور رئیس و مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، استاندار خوزستان و مدیران کل نوسازی مدارس و اموزش و پرورش برگزار شد، 106 پروژه دیگر در سطح استان به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

استاندار خوزستان در این آئین با اشاره به اهمیت ساخت و توسعه فضاهای آموزشی گفت : در حال حاضر در هر روز به طور متوسط  ۲/۵ کلاس درس در استان ساخته می شود.

غلامرضا شریعتی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار بود  یک هزار و ۲۸ کلاس درس طی امسال به فضای آموزشی استان اضافه شود که از این تعداد ۳۸۰ کلاس درس باقی مانده است که امیدواریم اداره کل نوسازی مدارس استان با تلاش مضاعف بنوانند تا پایان سال و یا فروردین ماه سال آینده این تعداد کلاس درس را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان هم با اشاره به مشخصات پروژه های افتتاحی دهه فجر، گفت: در این ایام، 107 فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی مشتمل بر 383 کلاس درس، که 66 پروژه در سطح روستاهای استان و 41 پروژه شهری هستند، با هزینه کرد اعتباری بالغ بر 69 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

رضا رضائی یادآور شد: با افتتاح 107 پروژه ، 53 هزار مترمربع به فضای آموزشی استان اضافه و همچنین عملیات ساخت 27 پروژه جدید با 206 کلاس درس نیز با 58 میلیارد تومان اعتبار در سطح استان آغاز شد.


اشتراک گذاری