مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/11/11 06:03:19
کد خبر: 1611

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی خبر داد:

خیّرین بُنابی ساخت ۵۳ کلاس درس را تعهد کردند

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی گفت: خیّرین نیک‌اندیش شهرستان بناب، در پنجمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، ساخت ۹ مدرسه در قالب ۵۳ کلاس درس را متعهد شدند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، پیام صدقی در پنجمین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز شهرستان بناب از اختصاص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در سطح کشور در سال آینده خبر داد و افزود: از این پس دیگر طرحی نخواهد ماند که خیّرین به تعهدات خود عمل کرده باشند و اداره کل نوسازی نسبت به تکمیل آن اقدام نکند.

وی ادامه داد: امسال خیّرین نیک‌اندیش حدود 86 میلیارد تومان در جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز استان متعهد شدند که تاکنون حدود 80 درصد آن محقق شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در این جشنواره نیز، خیّرین شهرستان بناب ساخت 9 مدرسه در قالب 53 کلاس درس و اهدای زمین به مساحت بیش از 2 هزار مترمربع را متعهد شده‌اند.

وی افزود: هم‌چنین خیّرین در این جشنواره، ساخت یک هنرستان فنی‌وحرفه‌ای و تجهیز آن را با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال متعهد شده‌اند.

صدقی با بیان اینکه در این جشنواره خیّرین بالغ بر 2 میلیارد ریال برای مشارکت در ساخت مدرسه به صورت نقدی پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد: ساخت مرکز فیزیوتراپی برای مدرسه استثنایی باغچه‌بان و تجهیز آن را نیز تقبل کردند.


اشتراک گذاری