مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/11/07 19:54:12
کد خبر: 1606

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

اساس‌نامه مجامع خیّرین مدرسه‌ساز بازنگری و اصلاح می شود

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در جمع رؤسای مجامع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: اساس‌نامه مجامع خیرین مدرسه‌ساز استانها بازنگری و اصلاحات لازم باید انجام شود که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛محمدرضا جعفری با اشاره به اهمیت مجامع خیرین مدرسه‌ساز استانها در انسجام و هماهنگی و ایجاد وحدت رویه در بین خیّرین مدرسه‌ساز گفت: نهال کوچک مدرسه‌سازی خیّرین، امروز بعد از دو دهه فعالیت به درخت تنومندی تبدیل شده است که به ثمر نشسته و حاصل آن توسعه فضاهای آموزشی در کشور بوده است.

وی افزود: برای ادامه فعالیت نیکوکاران عرصه مدرسه‌سازی و ترفع موانع و مشکلات احتمالی پیش‌روی آنان باید اساسنامه این تشکل های منسجم مردمی مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به لزوم آسیب‌شناسی و تجزیه و تحلیل فعالیت‌های دو دهه گذشته مجامع خیرین مدرسه ساز در کشور عنوان کرد: ساماندهس اطلاعات مربوط به خیرین در مجامع شهرستان ها، نظارت بر عملکرد مجامع شهرستانی توسط مجامع استانی و نظارت بر عملکرد مجامع استانها توسط جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور و همچنین ارزیابی فعالیت مجامع خیرین مدرسه‌ساز استان ها از برنامه هایی است که با جدیّت دنبال می کنیم.

جعفری همچنین بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق از فعالیت‌های مجامع خیرین مدرسه‌ساز تاکید کرد و انجام پژوهش های علمی برای اتخاذ راهکارهای جدید جذب خیرین، بویژه خیرین مقیم خارج از کشور، ترویج فرهنگ مشارکت در مدرسه‌سازی در بین آحاد جامعه را از مهمترین اقدامات قابل انجام دانست.

وی با اشاره به لزوم ارائه گزارش عملکرد مجامع خیرین مدرسه ساز به ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: تعامل قوی و سازنده مجامع با آموزش و پرورش و ادارات کل نوسازی مدارس می تواند برای توسعه فعالیت‌های خیّرین بسیار موثر باشد.


اشتراک گذاری