مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/11/07 09:04:26
کد خبر: 1603

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در جمع روسای مجامع خیرین مدرسه ساز استان ها:

بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز برگزار می‌شود

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در گردهمایی رؤسای مجامع خیّرین مدرسه‌ساز استان‌های سراسر کشور با اشاره به آغاز دهه سوم فعالیت مجامع خیّرین مدرسه‌ساز گفت: بیست و یکمین جشنواره خیرین، پربارتر و با شکوه‌تر از جشنواره‌های گذشته برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ محمدرضا حافظی در گردهمایی رؤسای مجامع خیّرین مدرسه‌ساز استان‌های کشوربا بیان اینکه خیّرین مدرسه‌ساز، بسترهای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان را فراهم می‌کنند، گفت: در بیست سال گذشته شاهد افزایش کمی و کیفی فعالیت خیّرین نیکوکار در عرصه مدرسه‌سازی بوده‌ایم.

وی افزود: خیّرین مدرسه‌ساز با هوشمندی و درک دقیق و صحیح از شرایط اقتصادی کشور، طی دو سال اخیر مشارکت خود را در توسعه فضاهای آموزشی کشور افزایش داده اند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور، نقش خیرین مدرسه‌ساز را توسعه و تعالی فرهنگ "کار خیر" در جامعه بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: این جمع نیکوکاران، الگویی برای خیّرین در حوزه‌های دیگر شده‌اند و البته قدیمی‌ترین و منسجم‌ترین تشکل مردمی که فعالیت‌های خود را با هوشمندی در راستای توسعه فرهنگ و انسان‌سازی سوق می‌دهند؛ خیرین مدرسه‌ساز هستند.

وی با اشاره به عضویت وزیر و معاون وزیر در شورای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور خاطرنشان ساخت: به دلیل مکانیابی علمی و بر اساس نیازسنجی آموزش و پرورش و همچنین طراحی، معماری و نظارت‌های دقیق سازمان نوسازی مدارس کشور، خیرین مدرسه‌ساز فعالیت‌های خود را با خاطر آسوده انجام می‌دهند.


اشتراک گذاری