مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/11/25 08:25:06
کد خبر: 160

پيام وزيرآموزش و پرورش به نوزدهمين جشنواره سراسري خيرين مدرسه ساز/اميدوارم به فضل الهي و با ياري خیرین مدرسه ساز بتوانيم، آينده سازان كشور را بيش از پيش برتارك دانايي و سپهر سعادت رهنمون گردانيم .

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی ،وزیر آموزش و پرورش در آستانه برگزاری نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز با انتشار پیام تشکر از نقش سازنده نیکوکاران مدرسه ساز تجلیل نمودند. متن کامل این پیام به شرح ذیل است.


به نام خدا

رشد و توسعه زير ساختي جوامع با رويكرد ايجاد بسترهاي مناسب براي تعليم و تربيت نسل فرداي آن جامعه به دست زنان و مرداني رقم مي خورد كه تلاش مي كنند براي نجات از جهل و ناداني چراغي بيفروزند و جهاني بسازند كه هدف زندگي درآن ، ‌انسانيت و خدمت به همنوع باشد. براين اساس درجمهوري اسلامي ايران نيز،‌ هزاران خير مدرسه ساز از تبار مخلصان نيكوكار پس از انقلاب اسلامي،‌ عمرگرانمايه خويش را مصروف ساختن بيش از 19 هزار مدرسه ( از سال 57 تا كنون ) با هدف تقويت بنيان علمي كشور و پرورش استعدادهاي دانش آموزان اين مرز و بوم نمودند، فرزندان صالحي كه در عرصه دفاع از ارزش هاي ديني، علمي و هويتي كشورمان بي نظير بوده و هستند .
اهميت تعليم و تربيت در فرهنگ ديني و ملي ما موجب شده تا نهاد خدوم آموزش و پرورش، والاترين جايگاه را در ذهن و ضمير فرهيختگان داشته باشد .
اينجانب با نهايت خرسندي، درسالي كه طليعه آن مزين به شعار«اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل» با محوريت مشاركت هاي مردمي است، برگزاري نوزدهمين دوره جشنواره خيرين مدرسه ساز را به جامعه پر نشاط خيرين مدرسه ساز در سراسر كشور تبريك و شادباش مي گويم و اميدوارم به فضل الهي و با ياري آنها بتوانيم، آينده سازان كشور را بيش از پيش برتارك دانايي و سپهر سعادت رهنمون گردانيم .
مسئوليت خطير و حساس نظام تعليم و تربيت بر ايجاد همكاري و همياري گسترده دولت و ملت و مطالبات رئيس جمهور محترم ، ‌مبني برتوسعه همه جانبه و بسط و گسترش مشاركت هاي مردمي در آموزش و پرورش، تكليف ما را دوچندان ساخته است تا علاوه بر تحقق راهبرد «كيفيت بخشي» مبني براميد و اعتدال، اقدامات موثري را در «توجه به استانداردها و افزايش ضريب ايمن سازي مدارس با معيارهاي جهاني با مشاركت خيرين نيك انديش» انجام دهيم .
درآستانه برپايي نوزدهمين جشنواره سراسري خيرين مدرسه ساز با رويكرد «مشاركت خيرين در ايمن سازي مدارس» با در دست داشتن مجموعه اي غني از طرح ها و اجراي پروژه ها، تخريب و بازسازي مدارس فرسوده و تبديل آن به مدارس زيبا، مستحكم، بانشاط، ‌جذاب و هوشمند، اميدوارم با مشاركت همه جانبه و سپردن بيشتر امور به مردم،‌ به زودي شاهد اثرات و ثمرات پر بار و مبارك اين طرح ها و برنامه ها با همت و عزم ملي تمامي خيرين عزيز براي بهبود و ارتقاي نظام تعليم و تربيت باشيم .
در پايان ضمن ارج نهادن به نيت خدا پسندانه تمامي خيرين مدرسه ساز كه با مشاركت خود آموزش و پرورش را ياري مي نمايند ، از همه دست اندركاران، اعم از نمايندگان ولي فقيه، استانداران، ائمه جمعه، مجامع خيرين مدرسه ساز، ادارات كل آموزش وپرورش استان ها، ادارات كل نوسازي مدارس و ساير دستگاه هاي ذيربط تشكر و قدرداني مي نمايم و اميدوارم با ياري خداوند متعال بيش از پيش در راستاي تحقق اهداف ارزشمند ساخت فضاهاي آموزشي و پرورشي موفق و مويد باشند .  فخرالدین احمدی دانش آشتیانی/ وزیر آموزش و پرورش

 

اشتراک گذاری