مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/10/30 12:35:49
کد خبر: 1596

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور:

گستره فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز باید به صورت جهانی توسعه یابد

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در گردهمایی مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه‌ساز سراسر کشور که در محل سالن کنفرانس سازمان نوسازی مدارس برگزار شد، گفت: در آغاز دهه سوم فعالیت جامعه خیرین مدرسه‌ساز، انتظار داریم گستره فعالیت‌ها به صورت جهانی توسعه یابد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دکتر محمدرضا حافظی ریس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به وجود 650 هزار خیّر در داخل و یکهزار خیّر در خارج از کشور در عرصه مقدس مدرسه سازی گفت: خیرینی هستند که در این راه مقدس تمام اندوخته مادی خود را هزینه کرده اند و همچنان عاشقانه در این راه قدم های موثر بر می‌دارند.

وی افزود: آموزش مهمترین و مقدم‌ترین عامل توسعه جوامع است و آموزش و پرورش بستر توسعه همه جانبه کشور است. کشورهایی که به توفیقات رشد و پیشرفت رسیده اند با درک اهمیت این موضوع، تمام توان خود را برای سرمایه گذاری در این حوزه به کار برده اند چرا که هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است.

 رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با تأکید بر اهمیت تأمین فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد برای دانش‌آموزان گفت: خیرین در ایمن‌سازی مدارس موجود هم سهیم باشند چرا که آینده‌سازان میهن اسلامی در این مدارس (خانه دومشان) به رشد و بالندگی می رسند و استعدادهایشان شکوفا می شود.

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی مجامع خیرین مدرسه‌ساز در سراسر کشور اظهار داشت: این تشکل منسجم و ارزشمند مردمی باید هر روز توانمند تر از دیروز به فعالیت خود ادامه دهد و گستره و شهرت جهانی یابد.

دکترحافظی با یادی از خیرین نیکوکار متوفی که در حوزه مدرسه سازی فعالیت کرده اند گفت: آثار کار نیک خیرین سال‌های سال باقی می ماند و اثر خود را بر روی دانش‌آموزان می گذارد.


اشتراک گذاری