مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/10/12 16:20:46
کد خبر: 1578

سیدکاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش به جمع اعضای کمپین #همه برپا پیوست؛

نگاه عمومی درحمایت از نظام تعلیم و تربیت تقویت خواهد شد

سیدکاظم اکرمی وزیر اسبق آموزش و پرورش با قبول مشارکت در تامین سیستم گرمایشی یکی از واحدهای آموزشی مناطق محروم به عضویت کمپین #همه_برپا درآمد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه سازکشور، اکرمی با اشاره به اینکه سلامت جسمی و روانی لازمه قدم نهادن در مسیر کسب علم و دانش است، گفت: هر تلاشی برای فراهم آوردن و تضمین سلامت کامل دانش آموزان و فرزندان عزیز این مرز و بوم در حکم خدمت به نظام تعلیم و تربیت بوده و شایسته قدردانی است.

وی با استقبال از این کمپین و با اشاره به حضور دیگر چهره های شاخص آموزش و پرورش کشور در این حرکت عمومی افزود: از اینکه شاهد مشارکت وزرای ادوار آموزش و پرورش در این اقدام دقیق و ضروری هستم بسیار خرسندم واین موضوع بیانگر اتفاق نظر عمومی براهمیت استاندارد سازی سیستم گرمایش مدارس است.

وی افزود: برای من موجب مباهات است که در کنار دیگر خیرین و  وزرای محترم، گامی کوچک برای رشد و پیشرفت کشور بردارم. این چهره فرهنگی و آموزشی با دعوت از دیگر شخصیت های فرهنگی گفت: از مدیران ارشد درخواست می کنم که با پیوستن به این کمپین در کنار نظام آموزشی کشور قرار بگیرند و نگاه عمومی در حمایت از نظام تعلیم و تربیت را تقویت کنند.


اشتراک گذاری