مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/10/11 08:28:43
کد خبر: 1574

مرتضی حاجی وزیر اسبق آموزش و پرورش به کمپین همه برپا با شعار "کلاس گرم مدرسه امن "پیوست؛

ویژگی اصلی یک مدرسه خوب ایمن بودن است

مرتضی حاجی وزیر اسبق آموزش و پرورش پس از پیوستن به کمپین همه برپا گفت: من به جامعه خیرین مدرسه ساز علیرغم محدودیت منابع تبریک می گویم که با عزمی راسخ و مصمم برای امنیت مدارس و دانش آموزان تلاش می کند.


وی افزود: رسالت اصلی بر دوش دولت است اما مردم هم در این موضوع احساس مشارکت می کنند و به همین دلیل این کمپین نتیجه بخش خواهد بود.

حاجی ادامه داد: تبدیل مدارس به یک محیط دوست داشتنی هدف قطعی آموزش و پرورش است. مدرسه باید امن باشد و احساس آرامش رشد و بالندگی بدهد.

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: دانش آموز یک سرمایه  دست نیافتنی است و ما به نیروی انسانی فرهیخته برای آینده کشور نیازمندیم.  ما برای حفظ سرمایه مادی خود تلاش می کنیم  درحالیکه نیروی انسانی از سرمایه عادی مهم تر است و خیلی جای تأسف است که در سال های گذشته شاهد حوادث تلخ در مدارس بوده ایم.

حاجی با اشاره به اینکه ناامنی مدارس حوادث تلخ و  ناگواری مانند حادثه شین آباد و درودزن را رقم زده است، گفت: امنیت حداقل حق دانش اموزان است و دانش اموز حق دارد در محیط ایمن درس بخواند .

وی در پایان گفت: با صرفه جویی و هدفگذاری در اختصاص اعتبارات می توان مشکل مدارس را حل کرد. باید همه با هم همت کنند تا بچه ها درمدارس امن تحصیل کنند.

لازم به یادآوری است، کمپین# همه برپا از سوی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از روز گذشته آغاز شده است. شماره حساب 7770777089  وشماره کارت 6104337543835423(بانک ملت شعبه پل رومی به نام جامعه خیّرین مدرسه‌ساز برای مشارکت در این طرح اختصاص یافته است.

 


اشتراک گذاری