مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/10/10 05:01:23
کد خبر: 1565

محمدرضا عارف عضو کمپین # همه بر پا با شعار«کلاس گرم – مدرسه امن »شد

محمدرضا عارف، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از عضویت خود در کمپین # همه بر پا با شعار « کلاس گرم –مدرسه امن » خبر داد.


به گزارش روابط‌عمومی جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور، محمدرضا عارف در حاشیه جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به حوادث مربوط به استفاده از سیستم‌های گرمایشی غیراستاندارد در برخی مدارس کشور از جمله حادثه مدرسه شین ‌آباد و درودزن در سال‌های گذشته و آتش سوزی اخیر در مدرسه اسوه حسنه در شهر زاهدان که موجب قربانی شدن چهار دانش آموز نو نهال این مدرسه شد، اعلام کرد : امنیت دانش‌آموزان بر آموزش آنان اولویت دارد و چون دانش آموزان امانت خانواده‌ها در دست ما هستند باید تمام امکانات لازم برای تأمین سلامت آنها فراهم آید.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات تأکید کرد: در بحث آماده‌سازی فضاهای آموزشی برای دانش‌آموزان عزیز دو نکته اساسی پیش روی ما قرار دارد؛ نکته اول، اینکه باید با صرف اعتبارات کافی نسبت به مقاوم‌سازی و مستحکم‌سازی مدارس اقدامات اصولی انجام شود و نکته دوم، اینکه در یک برنامه کوتاه مدت، سیستم گرمایش تمام مدارس کشور در وضعیت قابل اطمینان قرار گیرد.
محمدرضا عارف با اعلام عضویت خود در کمپین # همه بر پا ، این اقدام جامعه خیّرین مدرسه‌ساز را به عنوان یک حرکت مناسب و به موقع برای جلب مشارکت خیرین و آحاد مردم برای مشارکت در رفع این مشکل اساسی ارزیابی کرد و افزود : همه مردم و مسئولان و خیّرین نسبت به سلامت و امنیت دانش‌آموزان در تمام مدارس کشور احساس مسئولیت می‌کنند و به همین دلیل این کمپین مورد استقبال افکار عمومی قرار خواهد گرفت.
محمدرضا عارف از تمام خیّرین دعوت کرد که با مشارکت در این طرح، تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس را سرعت بخشند. لازم به یادآوری شماره شماره حساب 7770777089  وشماره کارت 6104337543835423(بانک ملت شعبه پل رومی به نام جامعه خیّرین مدرسه‌ساز  ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردم برای شرکت در این کمپین است.
وزیر آموزش و پرورش و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز پیشتر عضو این کمپین شده بودند.

اشتراک گذاری