مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/10/09 08:41:06
کد خبر: 1564

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به کمپین # همه بر پا با شعار« کلاس گرم – مدرسه امن » پیوست

محمدرضا رضایی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور مشارکت در طرح تأمین سیستم های گرمایشی استاندارد مدارس کشور به کمپین # همه بر پا با شعار« کلاس گرم – مدرسه امن » پیوست .


به گزارش روابط عمومی جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت تجهیز مدارس در جهت تأمین امنیت و سلامت دانش‌آموزان گفت :  فراهم آوردن  محیطی امن برای تحصیل دانش‌آموزان، حداقل اقدامی است که باید در راستای ارتقای نظام آموزشی کشور انجام شود و به همین دلیل استاندارد سازی سیستم گرمایش مدارس یک ضرورت است که باید به سرعت اجرایی شود.

محمدرضا رضایی با استقبال از راه اندازی کمپین # همه بر پا، از آمادگی آحاد جامعه برای همراهی با خیّرین محترم در اجرای این طرح خبر داد و افزود: در هر موضوعی که خیّرین محترم وارد عمل شده‌اند به نتیجه رسیده‌ایم و در بحث تأسیسات گرمایشی استاندارد مدارس نیز با مشارکت خیّرین نتایج مناسبی بدست خواهد آمد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تشکر از جامعه خیّرین مدرسه‌ساز برای راه‌اندازی این کمپین و همراهی سازمان نوسازی مدارس ،گفت : هر چند مقاوم‌سازی مدارس یک اقدام اساسی است ولی نیاز امروز برخی فضاهای آموزشی و به همین دلیل اجرای این کمپین کاملاً موضوعیت و ضرورت دارد. محمدرضا رضایی با اعلام خبر پیوستن خود به این کمپین گفت : امیدوارم با مشارکت خیّرین و مردم عزیز، این کمپین بتواند بخشی از مشکلات مدارس به ویژه در مناطق محروم را مرتفع نماید.

 


اشتراک گذاری