مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/11/21 12:02:33
کد خبر: 154

رئيس سازمان نوسازي، توسعه وتجهيز مدارس كشور:

بايدمدارسی بسازیم كه عمرمفيدشان بين150 تا 200 سال باشد،/2 هزار و 266 پروژه نيمه تمام داريم كه كار تكميل 42 درصد آن را خيرين مدرسه ساز برعهده گرفته اند.

محمدتقي نظرپور در نشست رؤساي مجامع خيرين مدرسه ساز کشوركه با حضور وزير آموزش و پرورش در ساختمان شهيد رجايي این وزارتخانه برگزار شد، گفت: تاكنون 18 جشنواره خيرين مدرسه ساز برگزار شده است و در ابتدای سال96 نیز نوزدهمین جشنواره در تمام استان های کشور برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  عصر دیروز محمدتقي  نظرپور در نشست رؤساي مجامع خيرين مدرسه ساز کشوركه با حضور وزير آموزش و پرورش در ساختمان شهيد رجايي  این وزارتخانه برگزار شد، گفت: تاكنون 18 جشنواره خيرين مدرسه ساز برگزار شده  است و در ابتدای سال96 نیز نوزدهمین جشنواره در تمام استان های کشور برگزار خواهد شد.

رئيس سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس خاطرنشان كرد: هم اکنون2 هزار و 266 پروژه نيمه تمام داريم كه كار تكميل 42 درصد اين پروژه ها را خيرين  مدرسه ساز برعهده گرفته اند.

وي افزود: بايد سازوكاري را در پيش بگيريم و مدارسي را احداث كنيم كه عمرمفيدشان بين150 تا 200 سال باشد، زيرا عمركوتاه پروژه ها باعث مي شود دائما دراين خصوص هزينه كنيم.

نظرپور با اشاره به رویکردجدید وزیر آموزش وپرورش مبنی برگسترش فرآیندآموزش به خارج از کلاس های درس گفت: اگر قرار است بخشي از آموزش در خارج از كلاس اتفاق بيفتد، بايد فضاهاي مناسب تری ساخته شود.


اشتراک گذاری