مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/09/01 06:02:21
کد خبر: 1511

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدس:

امسال خیرین در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تجدید عهد خواهند کرد/ هنرستان سازی حرکت جدید جامعه خیرین مدرسه ساز در کشور

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن خوش آمدگویی به خیرین مدرسه ساز گفت:حدود 21 سال پیش در کنار جوار ملکوتی حضرت رضا (ع) با تعداد اندکی از خیرین عهد بستیم که این کار خیر را آغاز کنیم و امروز دوباره در کنار حرم امام رضا (ع)، خدا را شاکریم که بیش از 650 هزار خیر مدرسه ساز در داخل و خارج کشور این حرکت عظیم را دنبال می کنند.


رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز با بیان اینکه حرکت جدید دیگری را آغاز کرده ایم گفت: مقرر شده است به جای دبیرستان سازی، هنرستان سازی را دنبال کنیم و انشالله این حرکت علمی با طلیعه جدید دنبال خواهد شد تا دانش آموزان در این راه نیز به موفقیت های بالتری برسند.  

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز گفت: 37 درصد مدارس کشور و به تعبیری 50 درصد مدارس کشور را خیرین احداث کرده اند و خیرین با عشق و علاقه در این بخش حاضر شدند تا بستر مناسبی را برای تحصیل فرزندانمان فراهم آورند.

وی بیان اینکه ملت راه پیشرفت و ارتقا را پیدا کرده اند خاطر نشان کرد: نماز ستون دین است اما فضیلت دانش از دین بالاتر است و خیرین  در این سال هابستر مناسب فرهنگی را ایجاد کرده اند.   

حافظی با اشاره به دیدار جامعه خیرین مدرسه ساز با رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: زمانی که به خدمت آقا رسیدیم گزارشات را خدمت رهبری ارائه کردم که با افتخار با 85 سال سن در این راه حضور یافته امو در داخل کشور و برون مرزها این کار را ادامه می دهیم و این حرکت باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پس از شکل گیری مجامع خیرین مدرسه ساز کشور کلیه مجامع شروع به شکل گیری کرد گفت: خیرین مسکن ساز، دانشگاه ساز، خیرین سلامت و ... همگی پس از شکل گیری خیرین مدرسه ساز به وجود آمده اند و این حرکت همچنان به لطف شما ادامه دارد. لذا مسئلت دارم تمام عزیزانی که در عرصه مدرسه سازی همچون گذشته در این راه حضور فعال داشته باشند.

حافظی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در عرصه مدرسه سازی فعالیت های بسیاری داشته اند و از خداوند متعال مسئلت دارم در این راه همواره مستدام و موفق باشند.


اشتراک گذاری