مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/08/30 17:14:50
کد خبر: 1508

معاون توسعه مدیریت ، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد:

ضرورت توجه ویژه به تبلیغات اثربخش و توانمند سازی مجامع استانی

معاون توسعه مدیریت ، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور "فرهنگ سازی"و"قدردانی" از فعالیت های نیکوکاران مدرسه ساز را مهم ترین هدف برگزاری همایش خیرین در شهر مقدس مشهد اعلام کرد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، محمد جمال زاده در حاشیه همایش تکریم خیرین مدرسه ساز در مشهد مقدسبا اشاره به نقش خیرین در اعتلای نظام تعلیم و تربیت گفت: طی دو دهه گذشته مجامع استانی خیرین با مشارکت در ساخت بیش از 110 هزار کلاس درس نقش مهمی در رفع کمبود فضاهای آموزشی در سطح کشور داشته اند.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضاهای آموزشی در کشور حدود 5/2مترمربع است گفت: در حال حاضر به ازای هر دانش آموز با کمبود حدود 3 مترمربع فضای نیاز است.

معاون سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به گذشت حدود 20 سال از شکل گیری مجامع خیرین مدرسه ساز یادآور شد: دهه سوم فعالیت خیرین مدرسه ساز می تواند به دهه شکوفایی ظرفیت های این عرصه تبدیل شود و برای تحقق این مهم باید برنامه ریزی های دقیق صورت پذیرد.

محمد جمال زاده در تبیین راهکارهای استفاده بهینه از ظرفیت های خیرین مدرسه ساز کشور گفت: توجه ویژه به حوزه رسانه و اطلاع رسانی و تبلیغات اثربخش و توانمند سازی مجامع استانی دو رویکرد اصلی برای رشد و شکوفایی بیشتر ظرفیت های این عرصه است.

وی افزایش تعامل با بخش های مختلف  برای جذب خیرین جدید و افزایش مشارکت خیرین در ساخت مدارس کشور را از جمله برنامه های  آینده سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرد.

همایش تکریم خیرین مدرسه ساز با حضور حدود 700 خیر مدرسه ساز از امروز در شهر مقدس مشهد آغاز شده است .


اشتراک گذاری