مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/09/06 12:08:26
کد خبر: 15

همراه با خیر نیکوکار هما علیانی در بازدید ازمدرسه زنده یاد شهروز بهزاد

ساخت این مدرسه بهترین تصمیم زندگی ام بود

در طول یازده سالی که از تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز تهران سپری شده است ، تا کنون بالغ بر ۷۰۰ واحد آموزشی که دارای بیش از ۷ هزار کلاس درس بوده ، به همت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز احداث و به ادارات آموزش و پرورش استان تهران اهداء شده است.


در این میان کم نیستند خیرانی که هنوز بنا به دلایل شخصی در زندگی قصد دارند تا اموال خود را در این راه صرف کنند. مدرسه شهروز بهزادی در منطقه 4 تهران حوالی محدوده محله نارمک یکی از بزرگترین و مجهزترین مدارس در این منطقه به حساب می آید که خیر نیکوکار هما علیانی آن را اهدا کرده است.در این میان کم نیستند خیرانی که هنوز بنا به دلایل شخصی در زندگی قصد دارند تا اموال خود را در این راه صرف کنند. مدرسه شهروز بهزادی در منطقه 4 تهران حوالی محدوده محله نارمک یکی از بزرگترین و مجهزترین مدارس در این منطقه به حساب می آید که خیر نیکوکار هما علیانی آن را اهدا کرده است.دوست داشتم نام همسرم ماندگار شود
خانم علیانی یکی از خیرینی است که تنها دلیل قدم گذاشتن در این کار خیر را ماندگارماندن یاد و خاطره مرحوم همسرش می داند و می گوید: همسرم همه زندگی من در این دنیا بود که سال گذشته به دلیل بیماری در سن ۵۶ سالگی دار فانی را وداع گفت و از کنارم رفت و حالا من ماندم با دارایی هایی که او برایم به امانت گذاشته است. دوست داشتم برای جاودان ماندن یادش کاری کنم ولی نمی دانستم که چه کار مثبتی در این دنیا موجب می شود نامش همیشه زنده بماند؛ تا اینکه با تبلیغ هایی که از رادیو و تلویزیون دیدم  با مجمع خیرین مدرسه ساز تهران آشنا شدم. مجمعی که وقتی به آنجا سر زدم و از نزدیک با پروژه های بزرگ خیرین دیگر روبه رو شدم و در انجام کار خیر تردیدی به دل راه ندادم و با راهنمایی مدیران مجمع بهترین تصمیم را در این چند سال زندگیم گرفتم.
پروژه ای نیمه تمام که به اتمام رسید/ این مدرسه را به صد خانه مجلل ترجیح می دهم
خیر نیکوکار با یادآوری ساختمان تخریب شده این مدرسه و اینکه یکی از طرح های نیمه تمام منطقه ۴ تهران بود می گوید: دو سال تمام برای تصمیم فکر کردم، تا اینکه  ۸ ماه پیش با پیشنهاد مجمع خیرین مدرسه ساز اقدام به ساخت مدرسه در این منطقه را گرفتم. به همین ترتیب با هزینه ای بالغ به ۷۰۰ میلیون تومان کار را آغاز کردم. حالا که برای بازدید مدرسه آمده ام از خوشحالی نمی دانم چه کنم و مطمئن هستم روح همسر مرحومم نیز شادتر از من است. شاید باورش برایتان سخت باشد که بگویم من هم دوست دارم مانند هر زنی یک خانه رویایی با کلی وسایل مجلل و با تشریفات داشته باشم تا در آسایش زندگی کنم اما این مدرسه را به صد خانه زیبا و مجلل نمی فروشم. دنیای من این مدرسه ای است که نام همسرم روی دیوارش مزین شده است.  امیدوارم با راهی که در زندگی انتخاب کرده ام نشان دهنده پشتکار و صداقت همسرم در طول زندگی باشد.

 

 



اشتراک گذاری