مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/08/22 06:04:16
کد خبر: 1494

ریس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان؛

هوشمند سازی مدارس از نیازهای مهم آموزش و پرورش /نقش مهم خیران در بهبود وضعیت فضاهای آموزشی

میردامادیان ، با تأکید بر اینکه هوشمندسازی مدارس از دیگر نیازهای مهم آموزش و پرورش است، گفت: خیران در بهبود وضعیت فضاهای آموزشی نقش مهمی ایفا می‌کنند و بار بزرگی از مشکلات آموزش و پرورش را با دستان خود بر می‌دارند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛ زهره میردامادیان در آیین افتتاح مدرسه شهدای بانک ملی شهر حنا اظهار کرد: یکی از نشانه‌های توسعه پایدار در هر کشور، نیروی انسانی آن است و مدرسه دورانی طلایی زندگی برای همه افراد خواهد بود.

وی افزود: تجهیز، بهسازی و نوسازی مدارس برای تأمین بهترین مکان برای تعلیم و تعلم و پرورش نیروی انسانی، از بزرگترین اقدامات فرهنگی است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان، با تأکید بر اینکه هوشمند کردن مدارس از دیگر نیازهای مهم آموزش و پرورش است، تصریح کرد: خیران در بهبود وضعیت فضاهای آموزشی نقش مهمی ایفا می‌کنند و بار بزرگی از مشکلات آموزش و پرورش را با دستان خود بر می‌دارند.

استفاده از وسایل نوین تاثیر به سزایی در بهبود فرایند یادگیری دارد

محمد نادری، رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در جامعه اظهار کرد: دانش آموزان امروز از بهره هوشی بالایی برخوردار هستند چراکه استفاده از وسایل بروز و آموزشی نوین تاثیر به سزایی در بهبود فرایند یادگیری آنها دارد.

وی با اشاره به فعالیت خیران مدرسه ساز در این شهرستان تصریح کرد: مدرسه سازی یکی از کارهای خیر و ماندگار است که هدف آن شکوفایی و پرورش استعدادهای نهفته در مناطق مختلف کشور بوده و هست.

رییس اداره آموزش و پرورش سمیرم خاطرنشان کرد: مدرسه شهدای بانک ملی شهر حنا با همکاری اداره کل نوسازی و بانک ملی ایران با هزینه‌ای بالغ بر ۵۳۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

به اساس این گزارش بر اساس اعلام اداره آموزش و پرورش سمیرم بیش از ۳۰ مدرسه از مدارس سطح شهرستان سمیرم تخریبی و نیازمند نوسازی هستند

منبع:ایلنا

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری