مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/08/22 05:53:27
کد خبر: 1493

ساخت ۱۲ مدرسه خیرساز در اردبیل/ هیچ پروژه‌ای بلاتکلیف نیست

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ساخت ۱۲ مدرسه خیرساز در این استان آغازشده و هم‌اکنون این پروژه‌ها در دست اجرا است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛دولت لطفی عصر دوشنبه در حاشیه افتتاح مدرسه شش کلاسه زنده یاد نادر قهرمانی در اردبیل اضافه کرد: این تعداد مدرسه خیری در قالب ۴۰ کلاس درس از فروردین ماه امسال تا آبان ماه در حال اجرا بوده است.

وی با بیان اینکه اکثر این مدارس در مناطق محروم و فاقد مدرسه احداث می شود، ادامه داد: استان اردبیل یکی از استان های ممتاز در زمینه مشارکت خیران مدرسه ساز و ساخت مدارس خیری در کشور است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه تمام مدارس خیرساز استان در حال حاضر براساس برنامه های تعیین شده اجرا و تحویل می شود، تاکید کرد که هیچ پروژه خیری ناتمام و بلاتکلیف نداریم و تمام مدارس در دست اجرا در حال تکمیل می باشد.

وی با اشاره به اقدامات چشمگیر خیرین مدرسه ساز استان در بحث توسعه مدارس و فضاهای آموزشی بیان داشت: در این خصوص نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی نیز می توانند مشارکت تاثیرگذاری داشته باشند.

به گفته لطفی برای دستیابی به نرم کشوری در حوزه فضاهای آموزشی باید از تمام ظرفیت های موجود در استان از جمله خیرین، نهادها و دولت استفاده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط و زیرساخت های لازم برای مشارکت و احداث مدارس توسط نهادها و سازمان ها از سوی نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز استان فراهم شده است.

منبع:مهر

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری