مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/08/18 09:17:51
کد خبر: 1488

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران :

تعهد ۶۶ میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری/ شرایط اقتصادی جامعه تعداد خیرین را کاهش نداده‌است

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از تعهد ۶۶ میلیارد تومانی خیرین مدرسه ساز در سال ۱۳۹۷ خبر داد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛

علی شهری (مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران) در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شرایط اقتصادی جامعه از تعداد خیرین مدرسه ساز کاسته نشده است؟ گفت: در سال‌های اخیر تعداد خیرین مدرسه ساز هر روز افزایش داشته است و حضور خیرین نیک اندیش در امر مدرسه سازی نه تنها کاهش نداشته، بلکه هر سال به تعداد خیرین و میزان تعهدات آنها افزوده شده است. به تعبیر دیگر شرایط اقتصادی جامعه تاثیری بر افزایش و کاهش تعداد خیرین مدرسه ساز نداشته است.

وی در خصوص میزان کمک خیرین مدرسه ساز توضیح داد: خیرین مدرسه ساز همواره در کنار نوسازی مدارس در احداث فضاهای آموزشی مشارکت داشته و بسیاری از کلاس‌های درس با همت این نیک اندیشان در حال احداث است.

او افزود: میزان تعهدات خیرین مدرسه ساز در هر سال افزایش داشته و این اعداد و ارقام مطابق آنچه در جشنواره‌های خیرین برگزار می‌شود، نمود پیدا کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران با اشاره به میزان تعهد خیرین در سال ۱۳۹۷، گفت: در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران میزان ۶۶ میلیارد تومان تعهدات خیرین در جهت ساخت و مشارکت در احداث فضاهای آموزشی استان تهران و شهرستان های تهران گزارش شده است و با رایزنی هایی که در حال انجام است، بیشترین میزان این اعتبار محقق خواهد شد.

شهری تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز در بیست سال گذشته تعداد ۱۱۶۷ مدرسه با ۱۲ هزار کلاس درس در استان تهران احداث کرده‌اند و این فعالیت همچنان ادامه دارد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران در پایان یادآور شد: در حال حاضر  وضعیت  فضاهای آموزشی فرسوده استان تهران به این صورت است که  از مجموع ۵۳ هزار و ۴۴۵ کلاس درس دولتی در استان تهران، بیش از ۲۳ هزار کلاس درس فرسوده هستند.

منبع:ایلنا

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری