مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/08/09 13:26:56
کد خبر: 1478

سیاست مجمع خیرین مدرسه ساز ،جذب ، هدایت ، تکریم

اسپرورین رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز از فعالیت های خیرین در سال 97 گفت و اظهار داشت: مجمع خیرین از سال 91 در استان البرز در حال فعالیت می باشد و از شاخص های عملکردی مجمع، رتبه اول در جذب و هدایت سرمایه خیرین در ساخت مدارس استان البرز بوده است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز از فعالیت های خیرین در سال 97 گفت و اظهار داشت: مجمع خیرین از سال 91 در استان البرز در حال فعالیت می باشد و از شاخص های عملکردی مجمع، رتبه اول در جذب و هدایت سرمایه خیرین در ساخت مدارس استان البرز بوده است.

وی از تعامل خوب و اثربخش مجمع خیرین مدرسه ساز با آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی استان گفت و افزود: حاصل موفقیت مجمع خیرین مدرسه ساز استان نتیجه ی همدلی، تعامل، همبستگی و پاکدستی این مجمع با اداره کل آموزش پرورش و اداره کل نوسازی مدارس در استان البرز است .

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز از ساخت 20 مدرسه در استان خبر داد و اضافه کرد : با کمک خیرین عزیز و همراهی مسئولین استان در سال جاری 20 مدرسه ساخته خواهد شد که 11 مدرسه در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

وی از هزینه 133 میلیاردی خیرین در امر ساخت مدرسه در 6 سال فعالیت این مجمع گفت و تاکید کرد: یکصد هزار متر ساخت مدرسه در استان برگ زرینی است که خیرین با ساخت 241 مدرسه به استان البرز تقدیم کرده اند.

اسپرورین با بیان اینکه مدارس خیرین مدرسه ساز بعد از تحویل، نیاز به تعمیر و نگهداری دارند اضافه کرد: برای برون رفت از این مشکل ما می توانیم با دعوت خیرین و عضو شدن آنها در انجمن اولیا و مربیان مدارس در تعمییر و نگهداری این مدارس از ظرفیت خیرین استفاده نماییم. 

منبع:سپیدار

منتشرکننده:نزاکت اللهیاری


اشتراک گذاری