مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/08/09 13:20:59
کد خبر: 1477

دست انسان خیر در دست خداست

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از فعالیت های خیرین مدرسه ساز ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: جامعه خیرین مدرسه ساز در جذب، هدایت و سرمایه گذاری در امر ساخت مدارس، پیشرو بوده و مجمع را بازوان توانا و موتور محرکه آموزش و پرورش دانست.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور؛نشست مشترک مجمع خیرین مدرسه ساز، مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی و تعمیر و تجهیز مدارس استان البرز در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.
در این جلسه قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از فعالیت های خیرین ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: مجمع خیرین مدرسه ساز در جذب، هدایت و سرمایه گذاری در امر ساخت مدارس، پیشرو بوده و مجمع را بازوان توانا و موتور محرکه آموزش و پرورش دانست. وی از شخصیت فرهنگی خیرین مدرسه ساز سخن گفت و افزود : عیار و شخصیت خیرین در کشور و اثر گذاری آنها بر کسی پوشیده نیست و حرکت خیر خواهانه در امر ساخت مدرسه و کمک به تعلیم و تربیت کشور را از ناب ترین فرهنگها دانست. و مجمع خیرین را آبروی نظام و حاکمیت خواند. مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه دست انسان خیر در دست خداست افزود: افراد خیر از مال و دارایی خود در راه خدا می بخشند و بهترین بخشنده کسی است که در راه اعتلای این مرز و بوم از مال خود گذشته و جهاد مدرسه سازی را سرلوحه ی کار خود قرار دهد.
وی از نیاز سنجی در امر ساخت مدارس در شهر کرج گفت و تأکید کرد: تراکم 15 برابری جمعیت دانش آموزی در استان البرز به ویژه شهر کرج می طلبد که مدارس در بافت شهری با توجه به نیازهای منطقه ای ساخته شود. وی در پایان، همکاری اداره کل آموزش وپرورش استان را با خیرین، بدون مرز خواند و تصریح کرد: قدردانی از خیرین پرتلاش در امر ساخت مدرسه جزء تکالیف نهاد آموزش و پرورش است و از جانب جامعه فرهنگیان، دانش آموزان و مردم از کارهای خدا پسندانه شما تشکر می کنم و برایتان سعادت آرزو دارم.


اشتراک گذاری