مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1397/07/30 09:09:47
کد خبر: 1469

عزم جهادی سپاه پاسداران برای نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان :

امضا تفاهم نوسازی مدارس خشت و گلی درسیستان و بلوچستان

عزم جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نوسازی مدارس خشت و گلی و غیراستاندارد سیستان و بلوچستان جزم شد


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تفاهم همکاری ساخت مدارس غیراستاندارد و خشت و گلی، نا ایمن و کپری فراهم شد.
 
 با حضور مسئولین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در استان نحوه همکاری و روش های روز آمد ساخت مدارس با استفاده از توان داخلی استارتاپ های دانش بنیان و مصالح مستحکم و کم هزینه مشخص شد.
 
در این نشست مدیرکل نوسازی مدارس استان با تکیه بر سند چشم انداز احداث فضاهای آموزشی استان، اولویت کار را برای مدارس خشت و گلی و نا ایمن در جای جای استان تعریف نمود و افزود: ما در مناطق مرزی باید کار بیشتری انجام دهیم و مدارسی که در این مناطق قرار دارند را هر چه سریعتر بازسازی کنیم.
 
همچنین مسئولین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در استان یکی از ماموریت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حضور در مناطق محروم و زدودن چهره محرومیت از این مناطق دانستند که مدرسه سازی در همین زمره قراردارد.
 
گفتنی است : در ادامه این نشست مقرر شد ساخت فضاهای آموزشی از مناطق مرزی بصورت مشارکت 50 درصدی اداره کل نوسازی مدارس استان و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام پذیرد.
 
ایده مفرح
 
 

اشتراک گذاری